Minion mini H quad frame bij rotorgeeks.com

Hoi,

Op zoek naar een goed frame kwam ik de minion mini H quad tegen (hyperlink knopje werkt niet op mijn ipad :’(): http://rotorgeeks.com/index.php?route=product/product&path=20&product_id=90

Daar de blackout H nogal slecht te verkrijgen is lijkt dit een aardig alternatief. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

ik heb er geen ervaring mee
maar die bracht me wel op het idee om de blackhout armen
aan elkaar vast te maken
http://patsminihquad.com/product/minion/
daar kaal 115 dollar

Ik heb hem vorige week besteld. Nog een weekje wachten, ben benieuwd!

model vond ik goed
armen aan elkaar maakt het stijf
daarom heb ik mijn nieuwe ontwerp ook voor en achter armen aan elkaar gemaakt
om het nog stijver te krijgen

laat maar weten als je hem binnen krijgt :wink:

Dit is hem geworden:

Staat ook onder “show your gear”

Netjes geworden :slight_smile:
hoe was hij kwa opbouwen ?

Nice :slight_smile: waarom wijst je mobius naar de grond…zo traag zal hij toch niet vliegen ;D

En jammer van die lelijke spoilers aan de zijkanten…wat is daar de meerwaarde van ?

Mooi, lelijk… is allemaal persoonlijk… mooie sticker met wat vuur erop en je hebt een quad die niemand heeft! Wel zien dat je de kanalen kan switchen…

ik antwoord voor hem meerwaarde = :slight_smile:
hij heeft geen gras tussen zijn naze32 als hij crasched .
zo voorkom je dat er troep in komt .
dan hoef je het er niet steeds uit te blazen .

Ahwwwwww slim ;D. I vind het gras in mijn Quads juist zo lekker ruiken.

vers gemaaid gras ruikt lekker ja :slight_smile:
maar een nat grassprietje kan kortsluiting maken .
daarom heb ik veel geisoleert met plasticdip .

De zijkanten inderdaad vanwege het gras, en ook omdat ik al verschillende keren de pinnen op mijn naze32 heb verbogen tot brekens toe. Deze zijkanten houden het mooi dicht.

De mobius kijkt omlaag omdat ik wat filmmateriaal heb geschoten in hover stand (mijn 450 quad met gimball is nog in ontwikkeling…). Bij FF vliegen zie je dan idd niet veel bijzonders. De verhoging is makkelijk om te zetten naar de voorkant.

Het bouwen is makkelijk, ik ben wel ervaren in solderen dus inkorten van de draden en solderen is geen probleem. wel kortsluiting gehad op het PDB; de coating was aan de onderkant wat beschadigd en die maakte contact met de carbon bodemplaat, wat isolatiecoating (spuitbus plastik 70) heeft dit snel opgelost.

Maiden ???
Had je al gevlogen ???

Zeker! :thumbup: