Sja ik kijk er nou al naar uit, want vandaag heb ik een hoop lopen klooien en helaas niks bereikt.
Ik krijg niks aan de gang met Cleanflight of Betaflight.
Baseflight zegt als ik mn naze32 aan de computer verbindt:
23:57:59 – Serial port successfully opened with ID: 2
23:58:09 – No configuration received within 10 seconds, communication failed
23:58:09 – Serial port successfully closed
ik kan alleen maar raden wat daar gebeurt…
Ik heb een pinheader op de bootloader pads gesoldeerd om deze handig te kunnen sluiten teneinde e.e.a. er op te kunnen flashen.
Ik haal een stabiele naze.hex van het net en als ik die probeer op het ding te flashen lees ik:
No response from the bootloader, programming: FAILED
Is iemand hier bekend mee?
Op het interweb vind ik erg veel mensen die ermee zitten en verschillende manieren waarop mensen hiermee omgaan.
Geen van de genoemde oplossingen werkt voor mij, maar dat komt natuurlijk vooral doordat ik geen idee heb waar ik mee bezig ben.
Ik zit hier op zon witte plastic macbook en hij zegt tegen me dat Chrome niet meer ondersteund op het OS waar het op draait.
Vanavond ben ik dus bij een makker van me geweest die een wat hippere computer heeft. Met hem ben ik echter niet verder kunnen komen, en da’s jammer.
Ik denk dat ik op zoek moet naar iemand in de regio Rotterdam (of verder weg) die ervaring heeft met het aan de gang krijgen van een naze32 en tijd en zin heeft om me daar bij te helpen.
Zou zo iemand hier te vinden zijn denk je?
Ik ben niet eng of zo hoor…