Mijn Nighthawk 250

Hallo allemaal,

Hierbij wat foto’s van mijn trots :lol:

Frame is een EMAX Nighthawk, met EMAX MT2204 Outrunners en EMAX 20A ECS’s met Oneshot125. De flightcontroller is een Naze32 Acro FunFly, met de laatste software 1.10.0-RC2 van Cleanflight.

Verder heb ik nog LEDs strips toegevoegd, en natuurlijk een camera en 200mw zender voor FPV.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes Chris

Ziet er goed uit! Maar waarom heb je twee SMA connectors tussen je VTX en antenne?
Elke extra verbinding die je gebruikt, geeft je minder zendvermogen. Zoals ik het nu zie kan er één tussenuit of niet?
Heb je ook een pigtail tussen VTX en antenne?

Apart frame joh zo met die dichte zijkant :slight_smile:
Mooie koffer ook.
Persoonlijk zou ik die landings-standoffs eraf halen voordat een crash dat gaat doen, die kunnen meer schade toebrengen dan dat het beschermt.

Het is er maar 1, een female naar female haakse adapter. En de connector van de antenne is ook haaks, daarom lijkt het of het er twee zijn.

Ben met je eens dat het er een beetje vreemd uitziet, heb daarom al een andere besteld.

Die antenne setjes hebben vaak dezelfde aansluitingen voor je goggle en de zender, dus dat is nog lastig om de juiste combinatie te vinden.

Chris

Ik vind het wel apart, deze SMA, de antenne zal niet veel kracht op de vtx uitoefenen, of afbreken, alleen naar beneden draaien lijkt mij…
Verder ziet het er mooi en netjes uit,
Gras en spat dicht ? Mooi !

Ondertussen een pigtail er tussen gezet, dus die SMA connectors zijn verdwenen!

Vandaag mijn Epiquad-X helemaal af gemaakt, viel niet mee om alles in zo’n klein frame te krijgen. Heeft me twee FCs gekost, door een stomme kortsluiting :frowning:

Maar nu vliegt ie als een dolle…

Met dank aan Pieter (Quadcopter Enzo)

Chris

Ik zie een “vette” Lipo, en speciale constructie balance plug ? hoeveel min vliegtijd ?

Ongeveer 8 a 9 minuten, maar is wel afhankelijk van je vliegstijl :lol:

Het is een 4S 1350mah 65C Lipo. Die balance stekkers zijn nogal groot, en er zit maar een kort snoertje aan. Dus met een klein stukje klitteband vastgezet.

Even een korte samenvatting:

EpiQuad 180X
Emax 1806 motors
Gemfan Bullnose 4x4,5 propeller
Emax 20A Nano ESC with oneshot
Naze32 rev5, met cleanflight
E-Machine Micro VTX 200mw met 600tvl camera van Fatshark

Chris

Chris misschien is tijd voor een nieuw topic speciaal voor jou EpiQuad met nog wat extra foto’s. :stuck_out_tongue: :wink:

Veel afregel werk nodig geweest in Cleanflight ?
btw… je hebt voip ?