Microphone voor Fatshark

Ik zie regelmatig piloten met oordoppen in vliegen, via de Fatshark goggles. Uit nieuwsgierigheid wil ik het gewoon eens proberen.
Informatie is alleen heel divers. Kant-en-klare mic’s tot zelfbouw ‘dingen’. Maar vaak ook oudere topics uit 2010 of ouder.

Zijn er hier mensen die met een microphone vliegen?
Van [member=284]BorisB[/member] weet ik het toevallig, maar zag meer mensen in Deventer met oordoppen in vliegen.

Zoals [member=142]MetallDanny[/member] in zijn video vanuit de Formula FPV in de UK al zei, je bent van het omgevingsgeluid af wat wel storend kan werken als je vol concentratie aan het vliegen bent. Geen geluid van die vriendelijke Taranis mevrouw of vloekende piloten die net gecrashed zijn.

Deze kwam ik op het net tegen:

http://www.nghobbies.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=1_10_9&products_id=814&zenid=sf2iedlfebjvp126ii15ks16l7#.VffqBJdsyVM

Zoals je ziet is er genoeg op de markt, maar ik koop liever iets waar mensen al mee vliegen en waarvan ik weet dat het goed werkt, dan dat ik er een aantal uit moet gaan proberen.

Dus, welke mic’s gebruiken mensen en hoe zijn deze dan aangesloten?

ik heb er ook een liggen alleen die ligt er nog steeds haha

maar wel ward dit in de gaten te houden.

Ik heb maar een random gepakt wat snel beschikbaar is. Ik gebruik die van firstpersonview,maar een kleinere zou beter zijn. Die is niet groot, maar vrij lang

Die van Firstpersonview zit wel meteen de juiste stekker aan voor de ImmersionRC VTX.
Dan is het alleen inpluggen en klaar zoals ik het nu zie. Misschien die maar eens bestellen.
Voordeel is ook dat hij rechtstreeks op de PDB zou kunnen aangezien hij 1 - 20V kan hebben.