Micro FPV quad met cleanflight

Dit is niet echt een bouw verslag maar meer een vraag of iemand deze al gebouwd heeft en of hier meer mensne zijn die er 1 willen maken zodat we sommige onderdelen in wat grotere aantallen kunne bestellen.

Hier staat de build log van Oscar Liang http://blog.oscarliang.net/build-fpv-micro-quadcopter-smallest-quad/

Het lijkt me echt een fantastisch quad om beter te leren vliegen en het kan ook nog een binnenshuis als het buiten regent.

Wie wil er mee doen?

En dan daar mee racen???
Dat lijkt me wel geinig.

Kunnen we een indoor parcours afleggen.

Of je koopt een Blade NANO QX FPV :slight_smile: Zie mijn youtube kanaal.

De Blade is wel leuk maar helaas geen Cleanflight: en de controller is wel essentieel

cjmcu-stm32-micro-quad-quadcopter-frame is degene die hij vast houd

ik vind dat een leuk frame
van alle nano microframes vind ik die persoonlijk het aantrekkelijkst
als je daar zo,n pico setje opzet ben je klaar
vind het erg geinig :slight_smile:

ik ben wel geintereseert l
als je onderdelen gaat bestellen .
ze moeten een kit maken met alles erop en aan
of een mini frame freezen ? zelf een naze 32 erop zetten :slight_smile:
ik zou hem graag zien lang rechthoek en niet vierkant denk dat je dan beter er mee kan race en sturen
vierkant is moeilijker
het zou het leukst zijn als er iemand met een freez een leuk mini race fram maakt.
zondag kom ik bij iemand met een freez bank
en ik ga het idee bij hem neerleggen .

Deze advertentie adverteert hij met een set up FPV
De setup zal stroom krijgen vanaf een 100ma Lipo wat bij de setup is meegeleverd, de FPV setup zal gemaakt worden net als de Spektrum VA1100 FPV camera alleen voorzien van een 200mw Transmitter I.P.V een 25 MW transmitter. Het totale gewicht zal ongeveer uitkomen op 10Gram! Het ideale gewicht voor Micro FPV quadcopter’s.

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/modelbouw-radiografisch-helikopters-en-quadcopters/m936913235-micro-fpv-5-8-ghz-pod-s-200-mw.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Hier heb je meer de vorm die ik leuker vind
Hier moet je een naze32 opzetten :slight_smile:

kwam dit ook tegen kits kant en klaar
specialy flightcontrollers met ecs erin

Ik kwam dit tegen
omdat ik nog newbee ben heb ik een vraag
zou dit cleanflight suporten ?

er staat bij open source ,dan neem ik aan ook cleanflight toch ?
zie je ook het is net nieuw ook 9 juni nieuws :slight_smile:

[member=272]pufpuf[/member]
De Naze32 gebruikt een 32-bit STM32 processor dat is dus een andere dan de ATmega32u4. De software is wel allebei opensource maar niet compatible.

Het is wel compatible met cleanfight de nieuwe versie Alien wii

De oudere versie is dit :
The AlienWii “Classic Narrow” Brushed Flight Controller runs on Open Source MultiWii Firmware. <- The Firmware that started it all!

De nieuwe versie dit :
The AlienWii STM32 F1/F3 Brushed Flight Controller runs on the Open Source CleanFlight Firmware
http://alienwii.com/alienwii-brushed-stm32-octo-fc/

Zo zie je maar. Ik had geen idee :oops:

Denk zeg even er is een splinter nieuwe versie.
Waarschijnlijk wist je dat niet :wink:
Die is wel leuk voor Micro bouwen :wink: