Michel stelt zich voor

Hoi, ik ben Michel en woonachtig in Twente. Ben me aan het oriënteren in het hele quad gebeuren en heb stiekem al een beetje m’n setup in gedachten. Heb een Parrot spider gehad maar dat is het ook niet helemaal. Blij verrast te lezen dat dit een actief forum is! Doe m’n ideetjes op bij de bouwverslagen. Wat ik wel nog wel jammer vind is het gemis van winkels voor onderdelen in Nederland en dat (kwaliteit) frames en motortjes in beperkte mate te verkrijgen zijn. Heb namelijk slechte ervaringen met bestellingen in het buitenland😁
Mocht het zover komen dat ik ben begonnen met bouwen dan zal ik ongetwijfeld hier om advies gaan vragen.
Zijn er ook leden uit Twente hier op het forum?

Welkom! Op ‘leden op de kaart’ kun je van veel leden zien waar ze zitten. Maakt afspreken weer een stukje makkelijker.

Hoi Michel

Toevallig, ik heb me ook net aangemeld en kom uit Enschede. Ik moet ook nog beginnen met het bouwen van een Quad. Ik heb niet het idee dat er al veel mensen uit Twente bezig zijn, terwijl we hier veel mooi plekken hebben om te racen. Wellicht leuk als we beide de Quad klaar hebben eens samen te racen/oefenen :slight_smile:

Wouter

Welkom op het forum :wink:

Pffffff Knoop toch maar doorgehakt voor de bouw van een quad. Het verzamelen van eerste onderdelen is begonnen! Bij MRP Cobra’s 2204 1960kv en Naze32 Acro besteld. Het begin is er in ieder geval… :wink: