Mensen met wensen?

Het topic zegt het al. Zijn er mensen met wensen qua 3d printen? Ik heb namelijk een printer en ben inmiddels bezig met het printen van een frame. Mochten er mensen zijn die het één of 't ander geprint willen/nodig hebben voor hun fpv racers, dan zou ik dat wellicht wel kunnen doen. Het is niet de bedoeling dat ik als fabriek ga werken, dus ik zal geen grote partijen gaan printen.

Welke materialen en kleuren heb je ter beschikking?

De printer is nieuw voor me en ik heb nog niet een grote voorraad aan kleuren.
De printer kan PLA en ABS printen. ABS is volgens mij het beste materiaal om in te printen voor FPV quads, aangezien dat wat steviger is en minder snel zal breken.

Qua PLA heb ik momenteel alleen een soort sample van 10 verschillende kleuren. Dus allerlei kleuren, maar een kleine hoeveelheid.
ABS heb ik momenteel alleen in zwart, luminous blue (zou glow in the dark blauw moeten zijn, maar is volgens mij gewoon grijs :P, ik heb nog geen glow gezien. en luminous green (glow in the dark groen, nog niet getest, maar heb daar wel iets meer vertrouwen in qua glow).

Ik ben wel van plan meer kleuren te bestellen en het is altijd mogelijk om een bepaalde kleur voor iemand te bestellen. Financieel kunnen we daar dan vast wel uit komen.

Ik zou als ik jou was je diensten aanbieden via 3dhubs, dan heb je ook gelijk het afrekenen voor materiaal gedekt :wink:

Yep dat doe ik ook en werkt heel handig.

Kun je ook een dingetje printen waar ik mijn Eachine 700 tvl fpv cam 10 graden mee kan kantelen?

Ik ben nog opzoek naar een tilted motor mount voor mij emax 250, ik kan deze nergens vinden.
Nu heb ik wel wat gevonden op thingiverse (http://www.thingiverse.com/thing:881685/#files) maar heb zelf geen 3d printer.

Geld je aanbod om dingen te printen nog steeds ?

[member=211]Hagi-one[/member] zoek eens op thingiverse, ontwerp kun je dan laten printen Niz…

de mooie futuro van [member=250]jaimevisser[/member] : thingi

FPV camera

ZMR250

Ben ook op zoek naar een tilted motor mount voor een emax nighthawk. Moet je de Flightcontroller dan ook kantelen?

Ik ben opzoek naar hetzelfde, zie mijn post hierboven.
De FC hoeft je niet te kantelen, het kan wel.
Je kunt via de CLI aangeven dat je motoren gekanteld zijn

Ah mooi, print Niz nog 3D?

Jazeker mensen ik print nog 3d, ik was op vakantie. Stuur anders even een persoonlijk bericht met de wensen, dan zal ik er zo spoedig mogelijk op reageren.