Matt van Droneracers.nl stelt zich voor!

Even voorstellen, ik ben de bedenker en oprichter van www.droneracers.nl. Ik vlieg al een jaar of 6 RC en bouwde mijn eerste drone 5 jaar geleden. Toen was dit een logge videocopter van het merk Mikrocopter. 4 jaar terug bouwde ik mijn eerste FPV quad en sind 2 jaar ben ik actief in het drone racen.

Vorig jaar zag ik dat de sport echt begon te groeien en kwam ik op het idee een community op te richten voor drone racers. Ik ga mijn best doen om een informatieve en interactieve site voor drone racers en door drone racers te maken om zo de sport online te ondersteunen. En wie weet binnenkort ook evenementen in het echte leven te organiseren.

Keep on crashing and learn fast :smiley:

Matt van Droneracers.nl blog

Welkom!

Welkom!

Leuke site, ben benieuwd naar de komende content. Er wordt al aardig actief gepost op de homepage zo te zien, erg nice :thumbup: Het word ‘drone’ staat de meeste mensen hier nog niet zo aan, maar daar kunnen we niet meer onderuit denk ik :stuck_out_tongue:

Als ik direct maar een tip mag geven: de site oogt beetje Amerikaans: heel druk en vol! Overal staan knopjes, kopjes, opties, reclame, sponsoren, 3 verschillende menulijsten, facebook login, bewegend lijstje met nieuws, achtergrond met een tekst die half achter de site weg komt, tekst half over afbeeldingen… Ik wist even niet waar ik moest beginnen met lezen of klikken, voelt wat ongemakkelijk :crazy:. Dus wellicht werken aan de overzichtelijkheid door wat overbodige dingen weg te halen.

Beste Ralph,

Dank voor de positieve reactie, we gaan kijken wat we met je tips kunnen doen!
Design moet racy ogen en dat doet het in onze ogen wel aardig :slight_smile:

Greets,

Matt

Graag gedaan :thumbup: Ja zeker, logo en kleurenschema werken erg goed voor een race-thema. Die stijl moet je er zeker in houden. Maar ‘racy’ én clean/overzichtelijk zou nog mooier zijn, dat is wat ik bedoel :silent:

Welkom Matt ;D. Ben alleen bang dat er inmiddels te veel sites bijkomen…de enige sites die nog redelijk bezocht lijken te worden zijn MBF en Fpv-racing.nl. Je ziet ook dat het aantal forum reacties minimaal is.

Welke een leuke site voor de nieuwtjes ;D

+1 [member=201]Ralph (ShaggyFPV)[/member]

Site ziet er goed uit en staat al wat leuke content op. Misschien kan je beter met FPV-Racing samenwerken en linken naar dit forum? Ik ben namelijk bang dat er weinig mensen zitten te wachten op nog een forum naast FPV-Racing, Modelbouw en RCgroups.

Nog een forum heeft weinig nut inderdaad…

De groep mensen in deze hobby is nog niet zo heel groot. De meesten zitten hier denk ik.
Heeft dan weinig nut om mijn vragen op een ander forum te stellen terwijl je weet dat de meesten hier kijken.