Mark uit Apeldooorn

Hallo Fpv-Racing,

Ik ben Mark, ik woon in Apeldoorn en ben nieuw met het FPV vliegen.
Na een aantal jaren lol met rc auto van 1:10 en 1:5 en het leren vliegen met kleine Drones wil ik nu de overstap maken naar fpv vliegen.
Ik weet niet of er veel mensen in hier in Apeldoorn zijn die vliegen maar als die er zijn kom ik er graag mee in contact.

Ik ben nog op zoek naar m’n eerste FPV-quad en twijfel nog aan zelf bouwen of toch een ARF of BNF te kopen.
mocht iemand tips hebben laat het maar weten.

Groet

Mark

Hallo mark,

Welkom hier op FPV-Racing! De keuze tussen zelfbouw en ARTF is een lastige en is een keuze die je echt zelf moet maken. De Vortex Pro is een mooi product, maar kost ook aardig wat. Voor veel minder kun je je eigen bouwen. Ik woon zelf ook in Apeldoorn en zeer actief met de hobby. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groeten,
Pieter.

Dag Pieter,

Tof om te lezen dat er in Apeldoorn ook gevlogen word.
Waar vlieg je vooral? Op dit moment is het vrij bagger weer dus zal je niet heel veel vliegen gok ik.

Hoi Mark,

Ik kom ook uit Apeldoorn. Waar vlieg je zoal?

Ik vlieg op dit moment nog overal en nergens, net waar er ruimte genoeg is en weinig mensen.

Maar gister een toffe spot ontdekt in t willemsbosch.

Leuk dat je uit Apeldoorn komt, waar vlieg je mee en waar vlieg je?

Herkenbaar, ik woon vlakbij het Mheenpark, dus ik ben vaak daar te vinden, of in de buurt van Beemte Broekland waar veel weilanden e.d zijn.

Willemsbosch ken ik niet, waar is dat ergens? Door google wordt ik niet veel wijzer.

Ik vlieg momenteel met de onderdelen van een Eachine 250 in een hking color 250 frame, omdat ik het pdb van mijn Eachine racer perrongelijk kortgesloten had. Als fpv bril gebruik ik de Quanum v2’s. Waar vlieg jij mee?

Gezellig. Dat is best in de buurt… Ik woon zelf in t centrum.

Willemsbosch is waar t openlucht filmfestival jaarlijks gehouden word.

Ik vlieg met een blackout mini-h
Fatshark predator V2 voor fpv