LOS practice

Vanmiddag ben ik even LOS gaan oefenen op een veldje bij ons in de buurt.
Het was een beetje winderig zoals je soms aan het geluid hoord en aan het gras ziet, maar ideaal om te oefenen om je quad onder controle te houden :wink:

Deze beelden zijn opgenomen met de smartphone van mn vriendin en dan van verschillende clipjes 1 filmpje gemaakt dus soms veranderd het beeld plots en moet je de quad ergens anders zoeken ;D

Toch vind ik dat mijn quad een felle fluittoon genereerd, ik heb wel bij het plaatsen van de motors per ongeluk 1 schroefje te vast gedraaid zodat de draad kapot is. dus 1 motor heeft maar 3 schroefjes i.p.v. 4 , zou het niet kunnen dat de motor lucht door dit gaatje blaast en dit dus die fluittoon genereert?
Ga zowieso vanavond dit gaatje dichten met wat warme lijm, en zal deze week als ik nog eens ga vliegen wel zien of het dit is.

Zijn dit de EMAX 2206 1900kv motoren?
ik hoor namelijk het zelfde hoogfrequente fluitje bij mijn quad :crazy:

1806 - 2280kv staat op de mijne

Vandaag terug even gaan vliegen. LOS
Heb het gaatje van het schroefje gedicht, maar de fluittoon blijft. Zal dan toch gewoon aan de motortjes liggen ofzo, vliegt er niet slechter door :smiley:

Ik heb deze keer terug 5030 props erop gezet i.p.v. 6030. Zwart achteraan, groen vooraan
Thanx [member=242]Apex67[/member] voor deze propjes :thumbup:

Deze keer is er ook een iets betere cameraman meegegaan :wink:

Lol, leuk dat Oost-Vlaams dialect… hoor op de achtergrond precies iemand die ook wel eens zou kunnen beginnen…?

Jaja, dat is Jerre.
Deze jongen krijg ik nog mee naar de dark side [emoji48]

Welke esc’s heb je? Die fluittoon komt soms als de esc’s aangaan.

12A SimonK esc’s, maar deze fluittoon is altijd hoor.

je hebt gewoon een fluitquad
soort van fluitketel ,maar hij vliegt :stuck_out_tongue: