Lipo's gezocht

dames en heren,

vraagje

ik zoek winkels liefst in europa met goeie lipo accu’s en nog een groter voordeel zou zijn als ze ook voorraad hebben.

ik heb er nu 5 in bestelling staan bij Hobby kut (sorry voor de woordkeus) maar die gasten kennen niet echt fatsoenlijk inkopen. 2 maanden levertijd. begin van deze maand 5 besteld turnigy nano tech 4s 1800Mah 130C.

iemand hier die iets weet
accu’s moeten minimaal 40C hebben 1800Mah 4s.

hoor het graag 1 accu werkt niet echt.

Om die reden doe ik nooit backorderen bij hobbyking. Dat duurt inderdaad vrij lang. Ik bestel accu’s eigenlijk altijd bij Hobbyking EU warehouse en dan heb ik ze 1 of 2 dagen later in huis. Maar alleen bestellen als ze op voorraad zijn dus :slight_smile:

tja
bestel denk ik nog maar heel weinig daar electronicarc in spanje is ook een goeie.

maar goed kom maar op met alternatieven

Gewoon bij Hobbyking, maar dan wel de EU warehouse!! Dan heb je ze (mits op voorraad) binnen 2 dagen binnen.
Tot nu toe geen problemen mee gehad.

Hobbyking Global is echt een ramp. Heb al eens 4,5 maand op onderdelen moeten wachten. Zending foetsie.
In eens stond er na 4,5 maand een postbode voor de deur met nog eens 20 euro aan kosten. Die heb ik retour gestuurd :wink:

ElectronicaRC heb ik mijn Fatshark Dominator V2 besteld, binnen 2 dagen binnen!

Royce.
Ik heb ze juist in eu warehouse besteld. Wacht nu bijna een maand op voorraad. En mag nu nog een maand wachten aangezien ze er te weinig hebben besteld. Ze komen niet eens Door hun backorders heen. Pest is dat alleen HK Turnigy accu’s verkoopt. Althans die ik wil dan.

Pfv heb ik ook in Spanje besteld volgende dag in huis. En goedkoopste in eu.

Wat voor setup draai je wel niet als je 235Ampere ontlaadstroom nodig hebt?! :o

Beast mode haha.

Laat ik dit vast zeggen. Hou er niet van om dingen 2 keer re moeten kopen. Dus koop ik meteen goede spullen.
Stom trekje van mij.
Accu’s kreeg ik als tip dat d u t wel de beste zijn om te gebruiken.

Setup
Naze32 Ppm
Cobra 1960kv 2204
5x4 5x4.5 en 6x4.5 props hq
Blackout clone frame
Ztw 20a esc’s simonk.
Fatshark dom v2
Immersion 600mw 5.8g
600tvl Sony fpv cam (meest gebruikte camera.) Mobius action cam

Zal ongetwijfeld een bizar Setup zijn voor een bijna beginner maar moet zeggen heb 1 2200mah 90c en daar kan ik redelijk mee vliegen en crashen haha.
Maar wil nu wel wat langer dan 5 min vliegen anders haal ik jullie nooit in met een race dalijk

Ik snap iets niet… Je hebt een 2200mAh, maar je wilt langer vliegen. Waarom dan een 1800mAh die net zo zwaar is als de 2200?
Daar ga je korter mee vliegen dan de 2200mAh.

Je quad trekt waarschijnlijk max. 18A per motor met de HQ6045’s. En dat is hoog ingeschat denk ik. Is geen geteste opstelling.
Dat is dus 72A in totaal. Je hebt dus een accu nodig met max. 72A ontlading.

Waarom dan niet voor de 2200mAh 35/70C gaan? Zijn meer dan voldoende, iets lichter en op voorraad ook nog.
Je zou zelfs de 3000mAh 25/50C kunnen proberen. Genoeg ontlading en misschien dat je langer vliegt ondanks het extra gewicht.

Langer in de zin van meer dan 1 accu hebben. Haha
1800 voor het gewicht nu 2200 zonder fpv erin. Plus de 2200 was het eerste wat ik zonder enige tips had gekocht.

Lees deze eerst maar eens door: http://www.fpv-racing.nl/fpv-racer-bouwen/hoe-kies-je-de-juiste-accu-bij-je-setup-(-under-construction-)/