LIFTOFF GAME • IMMERSIONRC - FATSHARK •

Heb het voor elkaar

Naar beetje pielen voor elkaar gekregen.

Iig bedankt voor

Maar begrijp ik het nu goed dat je een usb aansluiting of dongle direct aan je zender moet hebben? Kan dit niet via de flightcontroller?

Edit: Got it. Mono mini jack in mn devo 7/pc micport en een progje genaamd “Smartpropoplus” draaien :thumbup:
Morgen maar eens deze “game” aanschaffen!
Goedkoper dan steeds nieuwe props kopen 8)

Ik vond deze game erg tegenvallen en heb na 40 min spelen mijn geld terug gevraagd en gekregen. Persoonlijk vind ik Liftoff Freerider een betere simulator.

Freerider bedoel je? Het is ook nog een early acces he. Maar idd vind hem ook nog erg “kaal”

Duhh… yep Freerider.

ohw, haha ik zat helemaal te kijken waarom ik nou ineens alles weer opnieuw moest instellen in Lift off…ze hebben weer een update uitgebracht…echt net een klein uurtje geleden.

Nu zit er echt beduidend minder power in de quadcopter met zelfde config als voorheen…weet niet niet precies waar dat in zit.

Ook moet je de OSD aanzetten om de timer te zien in de race-mode!! Jammer genoeg zie ik nog niet dat ergens je laptimes worden opgeslagen.

Ik heb het ook geprobeerd maar het zit echt vol met bugs, ik heb letterlijk 5 minuten gespeeld en 5 bugs gevonden. Daarna maar gaan oefenen in Freerider, hopen dat ze het snel fixen.

Vraagje. In liftoff stijgt mn quad pas op bij iets meer dan half throttle. In het echt zit ik veel lager. Heb al 4s lipo erop. Ik gebruik de taranis. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de quad eerder opstijgt ?

Waarschijnlijk heb je per ongeluk “hover on half throttle” aan staan.
Dit kun je uitzetten in het “flightcontroller setup” menu.
Daar kun je komen door in de game (als je al aan het vliegen bent) op esc te drukken en op het knopje flightcontroller setup te klikken.
Misschien dat je er ook bij kunt via het normale instellingen tabblad in het game menu, maar dat weet ik niet zo snel uit m’n hoofd.

Ik hoop dat dit je geholpen heeft!

Bedankt voor je reactie. Hier had ik inderdaad al naar gekeken maar stond al uit.

Dan weet ik het ook niet :frowning:
Succes met verder trouble shooten. En het kan ook altijd een bug zijn natuurlijk.

De motoren enzo hoor je wel harder gaan maar hij stijgt pas op bij iets meer dan half throttle. Is dat bij jullie ook ?

En wat voor props en motoren heb je er dan op? Merkte wel sinds 0.24 dat er minder power in zat, dat wel. Maar opstijgen lukt wel prima :slight_smile:

5045 4s. In het echt vlieg ik 2206 2100kv cobra met 5045BN 4s1800mah op een 210 frame. Mischien zijn de quads in liftoff wat minder powerfull :stuck_out_tongue:

misschien weer even opnieuw de zender calibreren? En weet je zeker dat er niet ergens een expo (ingame of of zender) aan staat voor throttle?

Is er iemand die met een spektrum lift off bestuurd?
Mijn Spektrum DX8 gené werk hier op, maar vindt niet de juiste settings voor in de zender. :frowning:
Met Freerider kan ik al in acro vliegen :stuck_out_tongue: maar in realiteit durf ik dit zeker nog niet aan ;D (Beginner)
Via Lift off vindt ik niet de juiste setting voor de zender en ook niet de ideale Pids van de Vortex 250. :frowning:
Is er iemand die mij hierbij kan helpen met settings en Pids…

Gaan met die banaan! Acro in Freerider vond ik 5 keer moeilijker dan in t echt. Wat ik eerst wel goed heb geoefend is LOS hoveren in Acro. Flite test heeft mooi filmpje met oefeningen. (als ik m vind post ik m nog wel even)

Succes!