LIFTOFF GAME • IMMERSIONRC - FATSHARK •

Mooi man :thumbup: ziet er goed uit ;D

Nais, ziet er geinig uit :thumbup: Ik wacht wel ff op de release en dan eens kijken wat het uiteindelijk geworden is. 20€ lappen om te beta-testen, daggut nie :stuck_out_tongue: Als het nou een Blizzard game was allas, maar dat is het niet.

Ik heb hem op m’n verlanglijst gezet om te volgen.

Ik heb hem ook aangeschaft. Hier en daar zitten wel nog wat bugs maar met een test-release is dat wel normaal. Let wel op, met de uiteindelijke release gaat de prijs omhoog normaal gezien.

Ik vond ook de inhoud wat mager, maar ik besef goed genoeg dat er snel meer content zal bij komen (maar langs de andere kant hadden ze dan misschien nog wat langer kunnen wachten, met de huidige content ben je na een dik uurtje wel uitgespeeld, echt trainen zit er hier nog niet mee in).

Ik heb wel geen geluid tijdens het spelen? Of slecht heeel stil (de geluidjes in de menu’s werken wel). Misschien heb ik een setting gemist, heb er nog niet echt achter gezocht.

Vraag aan Danny: Je gaf aan dat je de settings hebt moeten aanpassen om deze realistisch te doen vliegen. Zijn dit de standaard settings geworden in de uiteindelijke release wanneer de rates op “high” staan?

Zo niet mag je die settings altijd eens posten :slight_smile:

Net even bij [member=260]Wired[/member] enthousiast geworden over deze simulator. Op m’n Macbook Pro lijkt het ook prima te draaien alleen lukt het me nog niet om de FlySky FS-TH9X functionerend te krijgen. Met free rider en hot props is dit geen probleem…hier dus wel. Jammer. Hopelijk gaat het me met een extra uurtje nog wel lukken…

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

UPDATE:inmiddels lekker middagje kunnen vliegen (met deze storm). De om de stick toe te kennen moet je starten in het midden, dan klikken op knopje ‘set’ en vervolgens de stick de juiste kant op bewegen. Daar moet een bepaalde flow in zitten…anders pikt-ie de ‘bibber’ in het signaal op en is blijft-ie daar op staan.

Idd verbazingwekkend weinig zwaartekracht. Voor een simulator moet er in ieder geval nog flink gesleuteld worden. Je kunt bijv. ook nog sturen zonder throttle up. Verder is het qua graphics echt wel de mooiste. De video van [member=376]ImreP97[/member] toont de ‘noise’ in niet echt duidelijk of YouTube heeft dat lekker zwaar gecomprimeerd, daardoor ziet het er zo blokkerig uit. Met de C-toets kun je die simulatie van noise en glitches uitzetten en is het bijzonder strak.

Hebben jullie trouwens de Vortex 250 Pro Metal Danny al ontdekt? “Designed and approved by FPV legend [member=142]MetallDanny[/member]”, gheheh!

bedoel je deze !?! :stuck_out_tongue:

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/dannymetall/Screen%20Shot%202015-11-11%20at%2017.41.09_zps4n5tcdiu.png

afgelopen weekend gevlogen met vortexPro in originele Parking LIFTOFF Game

Oh wat cool, die garage bestaat ook echt :stuck_out_tongue: op hoeveel graden heb jij die camara (in game) staan [member=142]MetallDanny[/member]? Nu staat-ie bij mij op iets van 47 om ook een beetje die snelheid te krijgen.

Heb de game 1 x gespeeld in de lugus studio
en heb geprobeerd uit teleggen hoe fpv vliegen voelt an de makers van het spel

ben eigelijk niet zo’n Gamer
maar met dit weertje zal er snel verandering in komen :smiley:

Zou leuk zijn voor hun klanten als ze dit meeleveren met hun RTF quads. Kan je lekker thuis vliegen als het weer eens tegenzit of als je je quad weer eens in de poeier hebt geragd.

Kan me best voorstellen dat dat gaat gebeuren met de vortex (das een rtf toch?)

[member=223]walterkort[/member] in de eerste release was de noise meer dan nu, samen met ie yt compressie ziet het er dus erger uit dan wat het nu is.

Is het nou zo moeilijk voor ze om wat ambient occlusion aan het model toe te voegen? ziet er net uit als een fel groen CAD model…

[member=491]Dennis-W[/member] dit is de eerste Tekening wat ze me gestuurd hebben :wink:
de tekening is van een *tijdje geleden (*ergens in de zomer dacht ik) …toen het nog niet gedeeld mocht worden :silent:

inmiddels heeft de VortexPro 250 & Vortex Pro MD Edition de nodige schaduwtjes gekregen :slight_smile:
voor de echtheid nader toe te komen

als je goed kijkt zit er hier niet eens een lipo op
en je kan inmiddels je FPV Cam tilten en nog een paar details

het FEL Groene hebben ze uitgekozen ivm me Ogen (LOGO)

http://i1298.photobucket.com/albums/ag59/dannymetall/metalldanny%20sticker%202_zpsnzl0ihui.jpg

Hi guys,

Heb vorige week Liftoff gekocht en geinstaleerd. Turnigy 9x eraan gekoppeld en alles lijkt te werken behalve throttle. Deze zit namelijk ‘reverse’ waar of hoe los ik dit op :S iemand ervaring mee?

jorgo

Muinckadelic ( Team #SQG)

Personal channel:

Team channel:

gewoom omdraaien in je zender :slight_smile:

Heb ik ook moeten doen

Reverse throttle kwam op een of andere manier niet door. Wel werkte het door de stick eerst naar beneden te doen en daarna omhoog. Anders dan aangegeven in het plaatje/instructie.

Ok thanks guys! Ik wist niet dat dit mogelijk was als de radio alleen via de trainerkabel aan staat. Ging er van uit dat dit via Liftoff zelf zou moeten. Ik zal het vanavond proberen. :slight_smile:

Bedoel je dat je tijdens het calibreren je throttle dus al naar boven hebt voor je aan de calibratie begint en zodoende het verkeerd om doet en je throttle dus reversed is?

Nee bij de calibratie start je met de sticks in het midden en na de klik ga je langs alle randen.

Bij het toewijzen van de sticks zie je toch het plaatje aangeven dat de throttle omhoog moet? Nou, daar deed ik 'm naar beneden…

Zoals ik al eerder aangaf;het is een beetje pielen. Gewoon een paar keer op de knop klikken en met je stick wiebelen, dan komt het allemaal wel goed jonge :smirk:

Heb m’n eerste rondjes gevlogen op liftoff, opzich gaat het prima als newbie. Nu zwalkt m’n tail erg na bij rudder input, is dit te trimmen of moet het wennen?

Nóg schuiner door de bocht [member=604]RuudM[/member] :stuck_out_tongue:

Als je op escape drukt kun je bij de settings nogal wat aanpassen. De rates heb ik iets boven medium staan waardoor het wel lekker strak vliegt. De PID’s heb ik een keer geprobeerd aan te passen maar zonder veel succes. Eigenlijk vliegt het daardoor minder goed. Wel grappig dat simulatie er wel bijzonder goed op reageert :slight_smile:

Pid settings gevonden …maar nu[emoji23]… Of kan ik beter met de basis settings aan de gang?