Kort door de bocht

Toch ook maar een eigen topic starten met daarin de video’s van mijn YouTube kanaal
:yt: https://www.youtube.com/walterkort

Goede edit wel, lekker afwisselend qua beelden :thumbup: Mooie plek om te vliegen ook!

Mooi filmpje Walter!

Uitgestelde Maiden Flight van de Vortex 150 mini kon dan eindelijk deze ochtend, op de club in Spaarnwoude :smiley:

Check hier nog even wat er gister gebeurde…

En nu de maiden flight…at last…

Zit lekker pit in! Current A is lekker laag, mah’s gaan ook niet zo hard, dat is het mooie aan die kleine quadjes

Dit is de video van tijdens de laatste Drone Racing Pop Up Workshop in Haarlem. Erg leuk dat Joska mij ging interviewen voor een werkstuk die zij aan het maken is.

5.40: “… even verwerken …” LOL!

Weer een mooie Walterproductie :thumbup:

haha ja lol, even met de interviewster meepraten toch :slight_smile:

[member=223]walterkort[/member] Erg leuke video! Wat een dametje :slight_smile:

Nieuw avontuur ook nog even hier posten, voor de mensen die zich nog niet hebben geabonneerd op m’n YouTube-kanaal :wink:

ok, sub bij :thumbup:

Jij nu ook bij mij? 8)

Had het idee dat ik dat allang had gedaan joh :o Jij ook een sub erbij :wink:

Samen met Thierry heel de nacht kunnen blasten bij Gather in Haarlem :o 8)
Doe je ook een keertje mee?

a.s. vrijdagmiddag trouwens weer daar aan het klussen. Kom je ook naar de Drone Racing Pop Up Workshop?

Deze keer puur flight footage van 3 lipo’s op een nieuwe quadcopter, in een verlaten haven op Texel.
Oef, wat stond er langs die dijk een straf windje!!

Omdat ik veel vragen krijg over het laden van mijn lipo’s; hier een filmpje over…het laden van mijn lipo’s. Voor de meeste mensen op dit forum is dit als het goed is gesneden koek. Wellicht is het handig om door te sturen als jij ook telkens die vraag krijgt.

Ik zie dat mijn vorige video helemaal niet hier gepubliceerd is! Hoppa, de voorlaatste video over nieuwste quadcopter met behoorlijk wat twijfels over het frame… Verder nog steeds bijzonder tevreden over de Racerstar StarF3s flight controller met ingebouwd ESC’s!

En gelijk maar door met de nieuwste video, een rebuild van die kwad met nieuw frame en heerlijke 2306 motoren van AOKFLY, werkelijk fantastische dingen voor nog geen 12 euro per stuk.

Afgelopen vrijdagnacht was laaaang! Ons avontuur bij Gather wel vet goed kunnen afsluiten met drone racen drone racen drone racen :smiley:

Baahm, gelijk nog een video met het interview dat ik gister op de radio had. BONUS, meer flight footage van afgelopen periode bij Gather.

Goed bezig!! Indoor locaties blijft moeilijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk