Kels - Nasty Drone CRaSH into the MUD in front of the COPS !!!

En wat vonden ze ervan?

They were so embarrassed for me… dat zei niet op die crash in gingen :lol: :lol:
ze vonden het wel vet en maakte wat foto’s van hoe 1 agent die Fatshark aan had en toen die drone in de lucht was.
Verder deden ze niet moeilijk ofzo… wonder boven wonder. :clap:

Lol :clap:

Haha leuk. De ervaringen die ik met de politie heb gehad zijn tot nu toe ook alleen nog maar positief.

:lol: Daaaamnn :lol:
Leuke video, wel zuur natuurlijk.
Hoe groot is dat frame eigenlijk, uit nieuwsgierigheid?

[member=347]jaapp[/member] Ik hoop da thet zo positief blijft ja… :lol:
[member=481]Sensei_d[/member] Echt he! Het zou een 250 Size moeten zijn, maar heb nog niet gemeten om te kijken of dat echt zo is.

Is de accu dan niet wat “groot”? Ik wist niet eens dat ze een 4A de lucht konden krijgen. Hoe lang kun je er normaal gesproken mee vliegen?

[member=481]Sensei_d[/member] ja… Die batterij is sws te groot, maar die quad kan het gewicht wel aan… Die batterij is eingelijk van mijn Traxxas erevo 1/8​:joy::speak_no_evil::see_no_evil:… Maar goed … Die staat ff in de pit stop… Ik vlieg er tussen de 7-9 min mee. Ook niet heel lang dus.

Waar kom jij vandaan?

[member=236]Kels[/member]: Cool zeg, ik heb lange tijd een e-revo 1/8 op mijn verlanglijstje gehad! Maar als je eenmaal vliegt, rijd je nog maar weinig inderdaad.
Die lipo zou je echt eens moeten vervangen door een lichtere, je weet niet wat je meemaakt. Ik ging van 2200mah naar 1300mah en wil op een 250 frame echt nooit meer terug :wink:

Ik woon in Alkmaar btw

[member=481]Sensei_d[/member] je hebt gelijk… Vliegen is echt mijn ding geworden. Wil alleen beter worden… Need more flight time though… Ik heb er ook 4x 2200 mah batt, maar neem nam die 4000 mah mee om gewoon ervaring op te doen. Ooit zal ik een 4s quad bouwen… Lets get good first😄…

P.s
Heb gisteren mijn sj4000 wifi action cam binnen gehad… Vet tevreden! Die mobius had gecanceld…anders zou ik het alleen op die quad kunn gbruiken😉