Jonger piloot ( 12-13 jaar) Gezocht

Beste FPV racers,
Wij zijn benaderd door de NOS redactie van het ZAPP Weekjournaal om mee te werken aan een item over FPV racing. Het betreft opnames voor hun TV programma dat ook online wordt uitgezonden. Wij hebben hier onze vrijwillige medewerking aan verleend.
Wie zoeken zij/wij?

• Het item dat uiteindelijk uitgezonden gaat worden bevat opnames van een jongen of meisje van 12 of 13 jaar oud die FPV racing te gek vindt en de techniek al redelijk onder de knie heeft en ervan droomt om mee te doen met de echte FPV racers.
  • Het liefst zouden ze hem/haar eerst thuis filmen om te praten over de passie voor FPV racing. Helemaal mooi zou zijn wanneer hij/zij in de tuin of binnenshuis kan laten zien hoe zo’n quadcopter werkt. En hoe je hem bijvoorbeeld repareert/in/en uit elkaar halen.
    Een alternatief is dat een jonge race fan ergens les krijgt in het vliegen.
  • Tijdens onze wedstrijd op 29 november in de Jaarbeurs parkeergarage gaan ze opnames maken en interviewen ze een FPV racer. Voor de reportage is het heel interessant wanneer het kind die ze eerder thuis filmden ook bij het racen aanwezig is om de kunst af te kijken. En al helemaal mooi zou zijn als het kind zelf kan deelnemen.
    Ben of ken jij een FPV race fan van 12 of 13 jaar oud? Reageer dan snel via lars@formula-fpv.com of hieronder/PM.

mn zoontje cas (10) vliegt al aardig met zn hubsan, net met zn vader onze eerste quad (ZMR250) in elkaar geklust, maar die moet zn maiden nog maken.

je bent een half jaartje te vroeg met je verzoek

dit jaar volledig verslingerd geraakt aan rc, hij racet ook al op NK met mono 1 boot, dus als er volgend jr een deel twee komt, meld ik m graag aan

Ik heb een broertje van 12 in de aanbieding:P hij heeft al een aantal fpv vluchten achter de rug

Gezien de datum ben je iets te laat denk ik ;D

voor de toekomst eh we moeten aan de toemost denken:P

Maar dan is hij geen jonge piloot meer! ;D

Hij heeft nog 1 1/2 jaar de tijd om in zich in deze leeftijd categorie te vermaken.