Is dit een goede FC?

SPF racing clone. Ik vind de ports wat onhandig. Verder is het een clone dus hoe goed deze werkt kom je maar op een manier achter :confused:

Ik heb toevallig gister de banggood (eu) clone besteld.
Reviews zijn goed. Hoop dat ie er snel is, sta nu stil.

Ok ga het ook eens proberen!

Als je toch voor een clone gaat. kan je net zo goed deze kopen, scheelt de helft

Idd! Scheelt een pak! Wat is op dit moment eigenlijk de beste FC? Heb zelf cc3d en naze rev 5!

Deze heb ik dus bij banggood besteld. Ook nog eens EU direct.

de beste bestaat denk ik niet, is voorkeur en doel waar je em voor wil gebruiken. De ene zal goed zijn in een bepaald doel, maar slecht zijn in iets anders en visa versa.
En dan is er ook nog een prijs aspect, de beste in een bepaalde prijsklasse.

Beste FC met Cleanflight/betaflight op laag budget blijft de Naze rev5. Zijn weinig problemen mee en is nog steeds de standaard in FC’s.

Als je budget iets meer te rekken valt ga je al vlug naar F3 FC’s kijken en is het wat minder duidelijk. Binnen MRO hebben we goede ervaringen met de LUX, maar er zijn ook zeker andere goede F3 bordjes.

Heb de rev 5 dus zit ik voorlopig nog goed! Heb alleen mijn motoren verkeerd aangesloten… draairichting zijn niet goed! Kan je dit instellen in cleanflight of wordt het De solderen en opnieuw solderen?

Of twee van de 3 motordraden (tussen esc en motor) wisselen of in blheli even de draairichting aanpassen.

Heb xrotor esc dus geen blheli! Zal draden wel wisselen dan!