Immersion 600mW vtx weerstand

even een vraagje, tijdje geleden had ik een kabel vastgesoldeerd aan mn immersion 600mW omdat deze geen connector meer had. Rechtstreeks vastgemaakt op de laatste weerstand van dat rijtje(degene waar het spoor naar loopt. Nu heb ik deze per ongeluk kapot getrokken en nu vroeg ik mij af met wat ik dit component kan vervangen?

Ik heb nog een vtx liggen en hierop heb ik getracht de weerstand te meten. Voor de eerste 2 componenten in het rijtje lukt me dat wel. Bij hetgeen dat ik mis lijkt helemaal geen stroom door te laten krijg niets anders dan 1. bij weerstand alsin maximaal.

hebben jullie enig idee wat het dan zou moetten zijn?

Link naar foto (niet van mij)

Misschien heb je hier wat aan??

Reparatie zonder sma

mijn probleem is eigenlijk als je dat gedaan hebt en je helpt het opnieuw naar de klote wat je dan nog kunt doen XD

Nou als het weerstanden van de signal er nog op zit kan je die nog verbinden.
Al dan niet met draad.
Voor de ground schraap je een beetje van het groene weg tot je de koper kleur krijgt.
Daar soldeer je de buitenmantel weer aan.
Laat anders eens een foto zien van je zender.

iemand heeft voor mij het component kunnen opmeten en het zou een condensator van 1.8pf zijn dus die besteld en we gaan zien of ik hem nog aan de gang krijg

nou hij doet het ondertussen ook alweer, rangecheck nog niet gedaan maar een verdieping lager onder een betonnen vloer en had nog bereik