ik zoek een CMOS camera

vanmiddag is ineens mn fpv camera er klaar mee!
Da’s de tweede in twee weken, mn voorraad is op

:thumbdown:

wie heeft er nog een CMOS cameraatje liggen waar niks mee gedaan wordt?
het is voor in mn Spadger 150, dus veel ruimte heb ik helaas niet…

Ikke! Heb twee varianten. De fatshark cmos of de micro van bangood die door diatone wordt gemaakt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Misschien wel allebei!

beetje voorraad kan geen kwaad

Ik ga even via PM afdingen :thumbup:

Ik heb ook nog een hs1177m ccd camera in de aanbieding. Door zijn compacte formaat ideaal voor 150 size.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Te gek! Maar de onderhandelingen met o.slavenburg zijn goed afgelopen en ee zijn twee camera’s onderweg.

Merci…

Hmmmm, daar lag het dus niet aan hahaha

Heb je iig vooraad én keuze :joy::joy::joy::joy:

ja de keuze is reuze hier :smiley:

nou nog beeld…

Maar je probleem is nog niet opgelost dus… Als eerste zou ik controleren of je voor zowel de cam als vtx spanning hebt en of het de juiste spanning is, als je je video signaal doorgeeft via bijv je pdb (matek) of een osd dan zou ik dat eens losmaken en het kabeltje (geel) van je cam rechtstreeks op je vtx aansluiten, mocht dat niet werken eens een andere vtx pakken en als dat niet werkt dan kun je je kabels en stekkers controleren en of preventief vervangen

Ja ik moet even een momentje met mijn FPV makker vinden om te controleren of mijn ontvanger stuk is of mijn zender.
Daarna wordt het actie.

De ontvanger doet het prima, gelukkig. Gisterenavond heb ik namelijk snel nog een TBS zender die in de aanbieding was besteld. een mooie platte met een pigtail en zonder SMA connector op het PCB. Die past dus wel in mijn Spadger 150.
Eens kijken hoe het gaat bevallen. Hij is in ieder geval wel sjiek qua features.

De oude Eachine et25r is zichtbaar bekneld geweest en was ook een ledje verloren. Dat ledje heb ik nog vervangen met eetje uit een eerder gestorven zender, helaas ging tie er niet van zenden hahaha.
Wel jammer want qua formaat en prestaties beviel tie me prima. Nou ja het formaat bleek toch iets te ruim.

Hij doet het weer!

En, wat was het probleem

De vtx was stuk…

Toch jammer om te ontdekken dat alles van Eachine tot nu toe vrij snel stuk gaat. Dit moet minstens een klein beetje te wijten zijn aan hoe ik er mee omga, maar goed, toch jammer.

Geven die cams niet ontzettend klotuh beeld :wink: ? Ik herinner me nog die Fatshark cmos cam en dat was echt waardeloos beeld…gelijk de kliko in.

NEE JOH NIET DE KLIKO IN!

Stuur maar naar mij ;D

Op het moment heb ik die ienimimi en die geeft redelijk beroerd beeld ja. Maar ik kan er prima op vliegen (voor zover ik prima kan vliegen) en heb er veel plezier van. ik meen dat de Eachine die ik hiervoor gebruikte (ziet er uit als die fatshark) wel wat scherper beeld gaf maar die vloog alle kanten op met de helderheid. Ach ik vind t nogal lollig allemaal.

Die video doet het sinds vanmiddag dus weer prima.

En nu doet nog maar 1 motor het…

:’(