ik wil vliegen

ken je dat…

je crashed :evil: je moet op spullen wachten :S je krijgt ze binnen blijft extra lang zitten om het zo netjes mogelijk te maken. 8)
en dan ben je eindelijk klaar :smiley: hij is zoals je hem wil beter netter tweekje hier tweekje daar. spannend je voelt de adrealine al lopen het kriebelt accu’s vol klaar om te gaan. ;D ;D
kut… afspraken die staan, nou ja dan maar even wachten nog Zondag ja dan hebben we tijd. :!:

en dan

DAN IS HET HET HELE WEEKEND KLOTE WEER :expressionless: :o :frowning: :’( :S :x
WTF :twisted: :twisted: :twisted:

Bekend probleem… Binnenkort maar ergens dicht bij de evenaar gaan wonen denk ik ;D

Zo vervelend dit weer

Is idd KL^$#@&^$,

Die van mij ook goed gecrashd, dwars door midden, was niet echt een racer…f450
nu aan het twijfelen of een echte racer of mn f450 vernieuwen???
Alhoewel… hij ging al behoorlijk snel. was aardig goed op weg met de instellingen… alleen mn schermpje werd zwart… geen beeld… harde knal…daar lag ie dan onder de tribune van de voetbalclub

PFFFFFFFF

Ik verloor me bereik ook arm gebroken esc kapot Jippie

En ik zit dit weekend net in Groningen speciaal om te vliegen (met vliegtuigen, dat wel) en al hele ochtend regen…

Rotterdam schijnt de zon waait alleen hard

Ik ken het gevoel! Vanavond met het laatste beetje zon ging de wind terug naar < 20kmh hier in Groningen, dus ik heb nog even een paar sunset flights kunnen doen ;D (filmpje post ik zo)

Dat hebben we hier ook vaak… wanneer het schemerig wordt gaat de wind vaak liggen.
Donderdagavond ook nog met windstille wind gevlogen terwijl het overdag windkracht 4/5 was.
Dan kun je er nog net drie Lipo’s doorheen rammen!