IK HEB JULLIE NODIG!! Voor een korte documentaire over drones

Hallo Mede FPV Racers,

We genieten met z’n allen ontzettend van het miniquad racen en freestylen, maar zoals jullie weten zijn er veel misverstanden en denken mensen nogal eens verkeerde dingen over ons.
Dus als FPV racer (of eigenlijk freestyler) zijnde wil ik een soort inside look mini docu maken.
In de docu wil ik het ook duidelijk maken dat er regels zijn voor het vliegen met multi’s e.d. en dat je je daar aan moet houden.

Dit doe ik deels als vrije tijds en als school opdracht. Aangezien het nogal saai en lastig is om in je eentje een documentaire te maken heb ik een aantal mensen nodig die ik kan interviewen.

Ik zoek dus mensen die mij graag willen helpen door geïnterviewd te worden.
Een paar dingen die handig (maar niet noodzakelijk) zijn om aan te voldoen.
-Comfortabel voor de camera
-Redelijk goede kennis over het hele fpv gebeuren (dus als je langer dan een jaar vliegt fzo)
-In (of in de buurt van) de provincie Utrecht wonen.

Ik neem waarschijnlijk ook m’n eigen racer mee, dus we kunnen na het filmen ook nog samen vliegen.

Alvast bedankt voor je reactie!

Heb je een portfolio zodat we een idee kunnen krijgen van het soort werk dat je neerzet?

Ik heb wel een portfolio, maar ik zit pas in me eerste jaar mediavormgeving.
Dus ik doe deze opdracht juist om iets nieuws te proberen. Het is ook de eerste vrije opdracht die we hebben gekregen zegmaar.
Hier is de link, maar ik weet niet of je er echt heel veel aan hebt.