Ik ben Niels

Hallo Ik ben Niels.

Een maandje of anderhalf geleden heb ik een drietal Cheerson CX-10tjes in huis gehaald teneinde ermee te experimenteren in combinatie met mijn synthesizer. De bedoeling was stuurspanningen die mijn muziek maken in de afstandbediening van de quad te steken teneinde de quad te laten dansen op de muziek die ik met de synth maak.
Dat plan is van de baan sinds ik doorkreeg dat deze dingetjes constant bijgestuurd moeten worden, dat gaat mijn synth niet begrijpen. Daar komen alleen maar ongelukken van (CX-10 in je oog!).

Ondertussen heb ik met mijn makkers wel ongelooflijk veel lol gehad met die dingetjes, een week lang, toen waren ze op.

Maar nu wil ik meer!
Dus ik heb een Diatone Spadger 150 frame (in de hoop dat ik die heel kan houden) en de door Banggood gesuggereerde ESCs, motoren en proppellers besteld. Wanneer ik weer geld heb schaf ik een zender, ontvanger en flightcontrolboard aan en dan gaan we eerst een een potje LOS vliegen. Als dat een beetje gaat schaffen we wel een FPV set aan.

Nu ben ik hier terecht gekomen en ik hoop hier een beetje slim te worden. Maak me slim alsjeblieft! (als het niet al te laat is)

Welkom Niels ! Succes in de hobby :slight_smile:

Dank u!

Welkom, en ik zou zeggen struin YouTube af :slight_smile:
Vrijwel alles wat je wil weten is al een videootje van te vinden inmiddels. Iedereen helpt elkaar vooruit, wereldwijd.

Hehe ik ben maar wat gaan bestellen, want ik bleef maar youtube kijken!