Hubsan X4 accu's

Hi,
De racequadcopter gaat het nog niet worden ivm de tijd tot vakantie, ik wil namelijk alles op m’n gemak gaan doen. Op vakantie mag mijn Hubsan X4 H107C dus weer mee, helaas is de vliegtijd niet lang, zeker niet met maar 2 accu’s. Ben dus opzoek naar een setje, van een stuk of 5, nieuwe accu’s en een oplader die er meer tegelijkertijd kan opladen. Wist eigenlijk niet op welk board ik dit moest plaatsen ;D, ik zoek alleen de site, heb liever nieuwe dan gebruikte. Met BG en Ali duurt het lang voor accu’s las ik, weet niet of ik dat dan wel ga halen. Welke accu’s hebben jullie gebruikt met deze mini? 500 mAh? :?: Hoor graag van jullie, over een tijdje ga ik aan de grote jongen beginnen, als de tijd er weer is :thumbup: :thumbup: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Kijk eens bij minicopters.nl

gr Wim

ebay, maar met levertijd

Hobbyking EU heft een time keus, oa: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/_36235__Turnigy_nano_tech_260mAh_1S_35_70C_Lipo_Pack_QR_Ladybird_Genius_CP_Mini_CP_EU_Warehouse.html
Zo lang je in de European warehouse besteld, heb je het 1 of 2 dagen later in huis :slight_smile:

Google ff de hubsan winkel in Gouda
Heefdt altijd alles op voorraad heb laast alles daar gekocht