Howdy leden Rock y Lopsta hier

Gegroet Racers en FPV-ers, mijn naam is Marcus van Soest, kunstschilder (site) met een passie voor Quads… Heb geen ervaring met FPV en ook niet met racen… Ben vandaag begin van de avond wezen spotten voor Kim Lagarde (username: Lagarde)en heb een rep ortage geschoten van zijn oefenvluchten… Heb een klein beetje van de adrenaline rush meegekregen! Via hem kwam ik op dit forum… Ik hou het ff kort want ik ben het video materiaal aan het editten, er komt morgen een video pro ductie uit met afwisselend de vlucht gezien vanuit de quad afgewisseld met flyby’s die ik geschoten heb … Zal het resultaat hier posten zodra ik ermee klaar ben…

A n y w a y : Ik ben razend enthousiast!

Ik zit momenteel te wachten op een Quanum Novum Cheerson CX20 om onder andere reportages van Kims racers te schieten vanuit de lucht met de GoPro Hero 3… Ik ga deze Quadcopt er onderandere uitrusten met FPV, maar dat in een later stadium… Moet eerst het apparaat onder de knie krijgen… Ik heb ervaring met kleine speelgoed quadcoptertjes en een Syma X5C, waarmee ik heb mogen proeven aan het vliegen met een gewone quadcopter en HD film mogelijkheden… Dat was mijn vertrekpunt…

Ik ga nu aan het werk, video editten! Ik wens iedereen een fijne avond !

Vriendelijke groeten,

Marcus Van Soest, Den Haag

Welkom op het forum .

Welkom! Ben benieuwd naar de video :slight_smile:

Zoals beloofd: Het topic met de bovengenoemde video vind je HIER!

ROCKY