Horizontale lijnen in beeld bij throttle

Meestal is er niets aan het handje, maar soms heb ik ineens flinke horizontale lijnen in mijn fpv beeld als ik throttle geef. Zonder throttle is het beeld volkomen strak.

Tot nu toe kom ik net veel verder dan wellicht een beetje vocht ergens op de PDB waardoor een kleine lekspanning zou kunnen ontstaan. Hij doet het ook eigenlijk alleen maar na een tijdje vliegen en normaal gesproken niet als ik net begin.

Weet iemand hier een oplossing voor? Hoe krijg ik ‘schone’ spanning voor mijn camera?

Als je eem Immersion vTx gebruikt, en je een camera hebt welke geschikt is voor 5V, je camera rechtstreeks voeden vanuit je vTx. Dan heb je een gefilterde voedingsspanning voor je camera en geen strepen in je live feed.

Heb je een camera geschikt voor 12V, dan zou je DEZE in je voedende lijn moeten plaatsen. Dan ben je ook zeker van je strepen af.

Ik heb idd een 12v camera. Als de VTX schone spanning afgeeft, zou een step-up van de 5v van de vtx naar 12v dan ook werken of geeft een step-up juist weer storing?

Geen idee of dat werkt. Heb altijd het idee dat je beter omlaag kunt schalen dan omhoog.

Anders een camera kopen welke op 5V kan werken.

Nog tips?

Ik gebruik deze welke rechtstreeks uit de vtx van Immersion komt. Geen last van strepen en goed beeld bij schemer.

Misschien ook eens kijken/herleggen van bedrading. Zien dat de stroomdraden van lipo naar ESC niet te dicht bij de videodraad lopen.

Ik heb nu op drie verschillende quads een 12V camera met een step-up vanuit de vtx gevoed, met daarbij een streepvrij beeld. Enige keer dat ik wel streepjes had was toen mijn videodraad vanaf de camera naar de vtx te dicht bij de antenne pigtail lag. Klein beetje meer ruimte gemaakt, en streepjes weg.

+1 voor de mini PZ0420m, werkt hier ook perfect rechtstreeks aan de immersionRC. Heb ook wel last van strepen en andere ongein, maar dat komt omdat mijn power kabels overal vlak opzitten en de pigtail door de halve quad heenloopt :D. Voor nu even prima, nummer 2 ga ik dat iets netter oplossen.

Heb ook af en toe wel eens last van die strepen. Oorzaak nog niet kunnen achterhalen. Is lang niet altijd.
Zal ook eens de bekabeling nakijken.