Hoihoi!

Hoi Allemaal, ik stel me bij deze even voor. :slight_smile:
Ik ben Chris uit Groningen en ik wil beginnen met fpv racen en ben nu mijzelf aan het orienteren op de onderdelen die ik in mijn quadcopter wil hebben.
Ik hoop hier wat informatie te vinden, vragen te stellen en andere mensen uit de buurt te ontmoeten die ook aan het racen geslagen zijn.
Ik volgde al n tijdje de stuntende autonome quads (het bekijken waard voor iedereen hier denk ik dus ik post t maar direct even :stuck_out_tongue: ), en ik vond laatst via youtube het fpv gebeuren.

Welkom op het forum !!

Welkom! Stikt hier van de grunningers volgens mij :lol:

Welkom Chris!

Het is hier in het noorden wel redelijk goed bevolkt, gezellig! Aanstaande zondag zijn we weer in Leeuwarden te racen waar je altijd welkom bent voor een praatje en een vluchtje :mrgreen:

Veel plezier met inlezen hier

Welkom Chris! We zijn in Groningen net begonnen met wat race sessies, met [member=309]jrrr[/member] en [member=343]Bospi01[/member]. Geen probleem als je een keer wilt komen kijken! En natuurlijk mee vliegen als je klaar bent met bouwen ;D

Welkom Chris! Wees inderdaad welkom om eens te kijken. Misschien kunnen we je adviezen geven over wat je nodig hebt etc.