Hoi!

Hoi,

Ik ben Pascal, 36 jaar en woon in Losser.

Begin dit jaar heb ik de FPV hobby ontdekt en begonnen aan het bouwen van een “Robocat 270” quadcopter. Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste LOS vlucht gemaakt. Ik heb nog geen FPV maar wil wel graag die kant op.

Ik ben nog op zoek naar locaties in de buurt waar je goed kunt vliegen. Het lijkt me ook leuk om mensen te leren kennen in de omgeving van Losser die ook met deze hobby bezig zijn.

Groet, Pascal

Hoi pascal… welkom op dit forum… goed om te zien dat er twentenaren met deze hobby beginnen… ikzelf vlieg regelmatig op het jufferbeek in oldenzaal (waar ik vanmiddag mijn quad heb verdronken😠).

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

En weer een Tukker erbij! Welkom hier op het forum. Ben ook net met hobby begonnen. Vliegen schiet maar niet op. Hahaha. Ben vooral aan oefenen omgeving Hengelo.

Wat! Je quad verdronken? Was er nog iets aan te redden?

Ja men quad verdronken… hij ligt nu nog in de schuur te drogen bovenop een vochtvreter… ik heb het meeste wel direct drooggeblazen met perslucht.

Lipo niet ontploft?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Nee daar is op misterieuze wijze niks mee aan de hand[emoji2]… morgenavond maar even kijken wat de uiteindelijke schade is…

In een bak met rijst laten drogen heb ik eens gehoord voor verdronken gsm’s. Kan bij quad ook geen kwaad lijkt me dan.

Bedankt voor de tip… ik ga direct op zoek naar rijst[emoji106]

En, heeft ie het overleeft?

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Ja hij heeft het overleefd… alles lijkt nog te werken…