Hoi:)

Heej,

Voor het eerst dat ik me bij een forum aanmeld en mezelf introduceer:) Ik zag dit forum en het lijkt me erg goed om hier ook bij aan te sluiten omdat ik op het punt sta om een FPV racer aan te schaffen.

Maar… wie ben ik? Ik ben Jabin en woon in de omgeving Groningen. Ik ben al enkele jaren bezig met rc auto’s, helicopters en drones. Met hobby rc helicopters begonnen en daarna naar de rc auto’s gegaan (brandstof/elektrisch). Ik heb ook de parrot drone aangeschaft omdat het mij erg gaaf leek om opnames te maken. Wat ik het allerleukste vind is om het helemaal van begin af aan op te bouwen. Het vliegen/racen komt bij mij dus op de 2e plek :smiley:

Met het steeds populairder worden van FPV lijkt me dit heel erg gaaf om dit te gaan opbouwen en te ervaren. Ik zit er aan te denken om een kit te kopen van emax nighthawk 250 en deze helemaal op te bouwen. Ik hoef niet het beste kwaliteit te hebben, maar wel degelijk. Hebben jullie tips/tricks om een goede setup te maken voor dit model? Op internet kom je zoveel informatie tegen…

In ieder geval leuk om hier te zijn:)

Dan ben ik de eerste die je ooit welkom heet op een forum! Welkom!

Welkom!

Zitten een aantal fpv racers in de regio Groningen die met de vortex en epiquads vliegen over de nighthawk weet ik persoonlijk niet zo veel mischien andere mensen met ervaring.

Suc6 met je Build wat het dan ook mag worden.

Thanks:) Ik heb afgelopen zaterdag mn nighthawk 250 kit binnengekregen en ben er gelijk mee aan de slag geweest (zie foto)
Dit is mijn eerste keer solderen en vond het nog wel even spannend haha. Maar volgens mij is het tot zover aardig gelukt.

Ik heb verder:

• Naze32 Acro Rev.6
  • PDB met led switches
  • FlySky FS-I6 zender + FS-IA6B PPM ontvanger
  • Sony 700TVL met 2.8 mm lens
  • buzzer (en low voltage metertje)

En ik wacht nog op mn google, accu’s, video Tx/Rx,en oplader…
Via Youtube kwam ik een build tegen en die heb ik nagemaakt, ik vraag me nu wel af dat het mischien beter was om de flightcontroller bovenop de pdm te zetten…

Hey Jabin, hoe lijkt het met je quadcopter? Lukt het allemaal een beetje? Misschien een rare vraag, maar woon je toevallig in de buurt van Grootegast? Groeten Pieter

Hoi Pieter,

Sorry voor mijn (zeer) verlate reactie! Ja het lukt heel goed, paar onderdeeltje tijdens de build kapot gemaakt:s maja dat hoort er ook bij. Ik heb via marktplaats een cheap zmr250 frame gekocht en ben bezig om onderdelen over te zetten. Vind dat frame net iets mooier. Vanwaar je vraag? Mijn ouders wonen er, en ik ben bijna een jaar geleden verhuist naar Hoogkerk:) Kom jij uit die buurt?

Ben je trouwens de Pieter van QE?:slight_smile:

Groet,
Jabin