Hoe sluit ik mijn rx op mijn naze32 aan

Kan iemand mij helpen/vertellen hoe ik mijn devo rx 601 aansluit op mijn Naze32. Ik heb nergens duidelijk kunnen vinden hoe ik dat voor elkaar moet krijgen. Er word ook gesproken over CPPM en PPM. kan iemand mij het verschil uitleggen?

Bedankt!!

Als je een regulier signaal gebruikt dan is het volle servo connectortje kanaal 1, die ernaast kanaal 2 enz…

Maar dan houd ik 2 kabeltjes over

Er zijn 8 kanalen op de naze beschikbaar. Dus als je een 6 kanaals ontvanger hebt hou je er idd 2 over, kanaal 7 en 8.

Als je ontvanger PPM ondersteunt kan je al je kanalen over 1 servo connector laten lopen. Kanaal 1 op de naze. Moet je alleen in CleanFlight wel PPM aanzetten. Scheelt bedrading en dus gewicht.

Maar waar sluit ik deze aan op de rx? Want de + en- zitten geloof ik in ‘gear’ . of is het van boven naar beneden op de rx 1, 2, 3, etc

Heb je een betere foto van je rx??? Geen beschrijving welke vertelt hoe je hem aan moet sluiten als je rx over PPM beschikt?

Misschien stom maar ik heb geen idee. Ik heb de devo 7e

Kan geen handleiding vinden online dus ik kan je niet vertellen of deze ontvanger PPM ondersteunt.

Nee ik ook niet. Beetje raar

Oud plaatje, tegenwoordig kan je op je RC tab kiezen welke volgorde je gebruikt. Als je zoals dit plaatje aansluit nogsteeds TAER kiezen.

Nee die heeft geeft ppm :slight_smile: dus inderdaad alle kabeltje aansluiten :thumbup: