Hobby in verkoop

Heren,

Helaas heb ik besloten afscheid te nemen van deze prachtige hobby. Neem even een kijkje misschien ziet er iets moois tussen waar je naar op zoek bent. Heb je tips of feedback over de verkoop laat het even weten :). Thanks !

https://link.marktplaats.nl/m1644240549

• Taranis Plus: Crossfire, Luxe strap, Hal sensor gimbals, TBS Diamond
  • FastShark HD3: Lollypop antenna’s, TBS SMA Antenne, Invader Menace, True-d furious FPV, Smart Cable, Earpiece
  • Lowepro BP X3
  • DINOGY GRAPHENE 2.0 - 1300MAH 14.8V 70C 4S
  • GensAce Tattu FunFly Lipo 100c 14,8 Volt 1300mah
  • Armattan Chameleon frame: onderdelen.
  • Johny FPV Frame Astro x5: f40 pro II t-motors, Runcam micro eagle, TBS Crossfire, KISS ESC 2-5S 25A 4in1, Kiss v2, Wolf pdb
  • ArmattanRooster titanium: Runcam Eagle
  • Lipo charger Ultra power UP120ac dino
  • Props
  • TBS Unify 5G8 VTX
  • Een hoop handige accessoires

Zo maar interesse. Wat heeft je doen besluiten te stoppen met FPV ?

Heel simpel gezegd, niet genoeg tijd voor de hobby. Om alles netjes te onderhouden en je quads te repareren kostte me gewoon te veel tijd. Daarnaast vind ik de 5" net wat te lomp/ gevaarlijk om zomaar mee te vliegen. Misschien pak ik de hobby weer op over een tijdje met wat kleine quadjes en dji erop.

Beste TechJunky,

Een vraagje, wil je het als geheel verkopen of zou ik even een paar losse zaken van je over kunnen nemen?

Ik hen namelijk wel interesse in de Lowe Pro en evt de Lipo charger!

Alvast bedankt!

Maarten

Hey Maarten,

Bedankt voor de interesse. De Lipo charger is helaas al verkocht maar de Low Pro is nog vekrijgbaar. Ik stuur je even een persoonlijk berichtje met meer informatie.