het ging een beetje lol :)

Nou het ging een beetje
dit is in acro mode snap nu wat hij doet met knuppels
had ook expo hoger gezet van trottle dat is al beter 90%
ik zat met 2 mm trottle 50% open :slight_smile:

Goed bezig!

Kijk goed bezig de eerste stappen, Ă©Ă©n troost het went snel en voor je het weet dar je lekker rond en wil je niets anders meer dan Acro :smiley:

Lijkt of hij niet in acro mode staat. Elke keer als je een tikkie opzij geeft gaat hij gelijk daarna terug.
LOS vlieg ik zelf ook nooit in acro overigens… Dat doe ik alleen met bril op.

ziet er goed uit je maiden is een feit dus.

maar waar is dit als ik vragen mag mooi stukkie om te oefenen en testen zonder al te veel volk om je heen.

Dat stukkie zit in oosterhout .
maar er loopt een slootje naast beetje riskie :wink:
ga straks even naar een ander veldt toe meer ruimte daar :slight_smile:

als ik in balance ben en ik geef een tikkie rechts bliijft hij gaan tot dat ik zelf hem rechtzet of tegenstuur
als ik opstijg moet ik hem eerst in balance zetten dan pas kan ik trottle omhoog ,dan is het toch acro ?
:wink:

de reden dat ik moet landen is gedesorienteert,zie van afstand neit positie van me beest
Dus daarom wil ik nu met bril op gaan proberen
even uitzoeken hoe me bril opneemt ?
:slight_smile:
dan ga ik

:thumbup: In het begin best een open wei met bvb 1 boom of/weg vanwaar je opstijgt zodat je snel je weg kan terugvinden door je bril. Een waterloop is ook goed herkenbaar, maar trekt aan als een magneet… :S Misschien best even iemand in de buurt die je los volgt moest je toch ergens landen/crashen waar je het niet gepland had.

Je hebt ons vorige keer al goed aan het volgen geweest met je eigen bril, dus heb je toch al een idee wat je te wachten staat.

ik denk dat het live,een heel apart gevoel geeft .
was vandaag bezig wilde met bril ,was eerst me video signaal slecht
Ja antenne liep over de stroom draad :slight_smile:
later een Ecs kapot was heet denk door een val en dan motor blijven draaien .
Hij doet het weer had gelukkig nog een reserve liggen
ik heb een tweede nodig :slight_smile:
hoop dat me onderdelen voor me micro snel komen .