Herman stelt zich voor

Hallo, mijn naam is Herman en hierbij stel ik me ook even voor. Ben ooit lang geleden begonnen met vliegen van zwevers en nitro kisten, en in 2011 ben ik overgestapt naar elektro. Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met fpv en quads, heb een SK450 “Dead Cat” gebouwd en daarmee geleerd fpv te vliegen. Sinds mei vorig jaar heb ik een Blackout mini H op 3s en sindsdien blijven m’n andere toestellen meestal thuis. Heb er sinds kort een tweede Blackout Mini H op 4s erbij, zodat ik een beetje door kan vliegen mocht er eentje kapot zijn.

Line of sight vliegen met de miniquads lukt me niet echt, maar gelukkig gaat fpv vliegen een stuk beter, misschien nog wel een beetje team Nana style, maar met flink oefenen en vliegen komt dat vast wel goed.

Ik hoop dit jaar m’n eerste miniquad event te kunnen bezoeken, heb daar echt heel veel zin in.

Welkom Herman! Uit welke regio kom je?

Ik kom uit Emmen, zuidoost Drenthe dus.

Welkom,

ik kom zelf uit Hardenberg, misschien leuk om eens met een paar mensen uit die buurt ergens te gaan vliegen

Hardenberg is vlakbij, lijkt me een strak plan om daar eens te vliegen.

Welkom Herman

Hoi Herman

Ik zie net dat je ook nog niet zo lang op dit forum zit
ik heb al veel info gevonden via de bouwlijst die ik van u gekregen heb
Bedankt hiervoor :smiley:

mvg Steve

Graag gedaan. Misschien heb je hem al gezien, RCmodelreviews doet momenteel een build van een budget miniquad. Zal de linkjes wel even in je voorsteltopic droppen.