Heli Pal

Hoi Luitjes,

Vraagje, heeft iemand ervaring met de website www.helipal.com

En dan ondermeer met de storm racing drones van de volgende types.

Type A http://www.helipal.com/storm-racing-drone-rtf-type-a.html

Type B http://www.helipal.com/storm-racing-drone-rtf-type-b.html

Type gps http://www.helipal.com/storm-racing-drone-gps-rtf-naza-v2.html

Ik wil er een gaan bestellen, denk dat ik met de gps uitvoering meteen goed kies en klaar ben, rest mij alleen nog n goede Fpv bril aan te schaffen. Maar dat lijkt mij een latere zorg.

Het Fpv racen is voor mij nog nieuw dus probeer ik zoveel mogelijk info te vergaren.

Ik hoor graag jullie mening tips of bevindingen.

Gr,

Paul

GPS ga je niet nodig hebben bij het racen :wink:

Nee klopt in het bos ga ik aan gps niets hebben maar kan ik attitude gebruiken, of zijn dit soort instellingen niet te gebruiken in de race ?

Naza met GPS is begrensd op 35 graden kantelen,
Atti is begrensd op 45 graden kantelen
Manual is niet begrensd.

Begrenzen is niet wat je wil bij een racer :wink:

Thanks 4 The heads up !

GPS heb je inderdaad niets aan…

Op RC Groups een compleet topic met gebruikerservaringen over de Type A:

Bedankt voor de link ik ga meteen even kijken.

Ik had deze link al eens gelezen, en denk dat ik hem toch maar van losse onderdelen ga
bouwen scheelt een hoop poen, als ik dat zo snel zie :smiley:

heb mij drone ook van helipal, de stormdrone racer b.
kost wat maar wel de moeite waard.

tot nu toe geen problemen maar goed heb hem 1 dag.
wel enkele tips.
koop veel props via banggood zijn ze tot nu toe het goedkoopst, 2 blads.

de lader dat je er bij krijg is ruk(vind ik).
lees de forums die op het internet zijn voor tips.
ik heb de b gekocht omdat die werkelijk 250 is en de a 280 is, en bij de b kan je grotere batterijen kwijt(boven op).

grt hayron

Die props zijn te broos, breken vrij snel, pak gewoon Gemfans :wink:

Hayron,

Ik denk dat ik ook maar een race drone via Heli Pal ga bestellen, dan ga ik voor type A en dan de 4S upgrade ben ik meteen klaar, en dan bestel ik een H250 ZMR250 250mm Carbon Fiber Mini frame om hem om te bouwen, ik had net alle onderdelen los op geschreven en dan ben ik ongeveer even veel geld kwijt als met een complete set van Heli Pal.

Is meteen 4S, afgesteld en getest, alleen ff ombouwen op ander frame en kunnen de batterijen ook op het boven dek, lijkt mij met het balanceren ook een stuk makkelijker.

Bedankt voor de tip, was je trouwens nog de pineut met douane kosten en import belasting ??

hey K1PKNOTS

jup ben de klos geweest 48 euro :’( . het wordt geïnd in Hongkong(vreemd genoeg) door dhl. dan pas gaat kan je pakket verder.niet betalen is geen pakketje. 100% controle dus.
de verzendkosten zijn ook niet mals 71 euro.
totaal ben je dus 119 extra kwijt. handig om te weten.

grt hayron

Hoi Hayron,

Daar was ik ook al bang voor dat word dus extra lappen :S

En hoelang heeft je pakketje er overgedaan ? Ze geven aan 3-4 dagen maar dat lijkt me wel erg snel van uit Hong Kong.

Gr Paul

De koeriers kunnen het binnen een week van uit azie in NL krijgen.
Je betaald er dan ook extra voor om het snel geleverd te krijgen.
Douanekosten heb je altijd via de koeriers.

Zelf verstuur ik alles met registered air mail, lekker goedkoop en kans dat t langs de douane glipt.
Duurt alleen wel wat langer.

snel waren ze wel. binnen 3 dagen binnen!

Hayron,

Das mooi snelle levering daar hou ik wel van :smiley:

Mijn gisteren binnen gekregen, vandaag ook mijn 250 frame meteen omgebouwd en nog ff stukje gevlogen :smiley: hij is rete snel zeg !!

ziet er goed uit! je hebt de upgrade gekozen, mooi.

ik zit er ook aan te denken om via helipal te bestellen, ik ben alleen vaak niet thuis. dus vraag ik me af of er track en trace op het pakketje zit?

Mijne kwam via DHL en kon ik tracker met een ontvangen code. Douane en import kosten betaal je van te voren, mijn was toevallig bij de buren afgegeven.

Exact hetzelfde bedrag hier, kreeg vandaag een smsje of ik via de website de kosten kon betalen. Dat kon via iDeal, maar ik dacht altijd dat je dit aan de deur moest betalen. Opzicht wel handig, alleen heb ik nu voor niks speciaal hiervoor geld gepind :slight_smile: