Hallo Hallo,
Normaal vlieg ik vaak met Phantom’s / Inspires maar ik dacht vorige week he laat ik nou zo’n gekke race drone kopen leuk beetje hobby-en en racen. Ding via marktplaats gekocht eigen FPV set er-op gebouwd (zender zat er al op maar nog geen camera) ding vliegt echt perfect maar ik denk dat ik nog meer beelden verstuurd krijg met rooksignalen…
Stil staand op de grond doet ie het helemaal perfect maar naar ongeveer 50 meter de lucht in valt het 1-2 seconde weg en komt het weer terug. En het gaat zo de hele tijd door 10-20 seconde beeld en het valt voor 1-2 seconden weg.(Afstand lijkt niks uit te maken) Van de week nieuwe antennes gekocht maar helaas werkte niet. Als ik door de tuin/huis met me quad heen loop heb ik perfect beeld maar ineens valt het 1-2 seconden weg.
Nu heb ik niet de beste video set maar ik las online dat mensen ongeveer 1km haalden met deze set dan moet ik zeker wel 50-100 meter kunnen redden zonder dat ik steeds een hartverzakking krijg wie o wie kan mij helpen? (was bijna bereid een nieuwe immersionrc set te komen voor 150 euro maar volgens mij is dit nergens voor nodig)
Dit is mijn zender/ontvanger combo http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__65997__Skyzone_Plug_Play_FPV_200_Set_With_TS5823_TX_RC832_RX_Sony_CCD_and_Circular_Polarized_Antennas.html
Heb ondertussen wel een betere camera en mooie cloverleafe antennes aangeschaft.
En zo zit het setje in elkaar iemand die mij kan helpen?