Hallo vanuit Dordrecht!

Hallo allemaal,

Ik ben al enkele jaren bekend binnen de modelbouw, beginnend bij modeltreintjes, net zoals opa :stuck_out_tongue:
Langzaam maar zeker ben ik ook gaan rondkijken naar andere onderdelen van de modelbouw, en ben een hoop kleine en goedkope speeltjes (want ja wat moet je als 12 jarige) tegengekomen en kapotgereden/-gevlogen/-gevaren.

Voor mijn laatste verjaardag heb ik een cheerson cx-10 gekregen van een medestudent, en dat is zo’n beetje weer het op pakken van deze hobby, in dit gebied. Helaas is bij deze de batterij gaan lekken en heeft enkele weken (tijdens het wachten op nieuwe reserveonderdelen) zijn eigen leventje geprobeerd te leiden… :o

Hierna heb ik een Hubsan x4 besteld en heb hier erg veel plezier aan, en ben toen op youtube flitetest tegengekomen… Hierdoor ben ik ook in het scratch-bouwen gekomen en heb een ft trainer gebouwd, en heb hier wat oude onderdelen op gezet, en de motor heeft het helaas maar 1 meter overleeft… nu wachten op de laatste bestelling…

Dus bij deze ook een vraagje, zijn er ook scratch-builders aanwezig op dit forum? :3

Greetz,
Max

Welkom Hernivo,

Heb ondertussen (gedurende 1 jaar) volgende schepsels gecreëerd:
FT Nutbal 4x (klasproject) ;D
FT Bloody Wonder 2x :thumbup:
Tricopter Windestall 1x hout, 1x carbon :thumbup:
FT H-quad :slight_smile:
1x Simple Tricopter (met wat aanpassingen zoals FPV) :thumbup:

Staat nog op de TO DO list:
FT Versa Wing FPV
Electrohub Y6 FPV

Dat ik maar snel op pensioen mag gaan… :lol:

Welkom hier!

[member=242]Apex67[/member] Haha geweldig! ik wil zowiezo nog een FT guinea pig maken, maar eerst nog oefenen met een FT trainer en FT simple soarer :stuck_out_tongue:

Welkom op het forum :slight_smile:

Welkom hier op het forum :slight_smile: