Hallo iedereen!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Pieter, kom uit Groningen en woon tegenwoordig in Apeldoorn. Toen ik eind 2014 voor het eerst een filmpje zag van Charpu wist ik het gelijk, “Dit wil ik ook doen!”. Daarom ben ik sinds november 2014 rustig aan via diverse websites onderdelen gaan verzamelen om mijn eerste Quadcopter te bouwen. Youtube en fora hebben daar enorm bij geholpen.

Begin januari had ik de nodige onderdelen, hoofdzakelijk besteld bij Hobbyking, binnen om m’n eerste quad te bouwen. Inmiddels ben ik drie frames, dries setjes motoren, twee setjes ESC’s en een ontelbaar aantal propellers verder en nog steeds helemaal verliefd op de hobby.

Ik heb geen voorgeschiedenis met het vliegen van modelvliegtuigen of heli’s dus het leren vliegen was wel pittig, vooral rata/manual mode. Maar inmiddels 6 maanden verder gaat het al vrij aardig. Ik hoop nog veel meer te leren op dit forum en eens een keer naar een FPV event te komen om andere mensen uit de hobby te leren kennen!

Groeten Pieter

Mooie introductie! :clap:

Welkom :smiley:

Hallo!

Ziet er goed uit!

Welkom op het forum :slight_smile:

Welkom! :clap:

Ik kom ook uit Groningen en woon in Apeldoorn! :stuck_out_tongue: Leuk om te zien dat er meer mensen in de buurt wonen.

Welkom

Welkom! Tempo ligt al lekker hoog! Had afgelopen maandag ook zo’n leaf slap, zag pas bij het landen dat ik een hele tak aan het meesjouwen was :crazy:.

Bedankt allemaal!

Ben nog regelmatig in Groningen, vandaar. :wink: het lijkt me leuk om eens samen met anderen te vliegen!

Haha ja soms kom je terug en lijkt het net een versierde kerstboom.

Soepel vliegwerk! Als je weer in groningen bent, laat maar weten ;D dan vliegen we een rondje

Thanks Ralph! En toevallig ben ik nu ook in “Groningen”. Woon je toevallig in De Held? Ik sprak gisteren iemand die zei dat hij daar een miniquad zag vliegen boven het water.

Ik heb gistermiddag een aantal uurtjes zitten tunen met m’n tweede quad. Dit keer met een Naze32 Acro; ik ben verkocht! Veel meer gevoel in de rolls en bochten dan met de CC3D.

http://youtu.be/05OMxWhWqNQ

Ah, dat ziet er meer uit als platteland groningen in plaats van stad ;D

Was gisteren inderdaad in De Held met @jrr! Niet boven het water gevlogen, boven het hoge gras gebleven 8) Filmpje daarvan is nu aan het uploaden naar yt.

Netjes hoor,mooie style :slight_smile:
lekker vloeiend daar hou ik wel van .