hallo allemaal

Hoi, Ik ben Emiel en won in helmond.
Na wat vliegen van wat kleine quadcoptertjes wilde ik iets wat, wat groter is en ook buiten goed vliegt.
Nou vlieg ik nog maar zeer kort en ben ik blij als ik mijn woonkamer rond kan vliegen, maar desondanks vind ik het zeer leuk.
Vandaar dat ik nu zelf een quadcopter in elkaar ga zetten. Het frame en dergelijke heb ik besteld en hoop ok in de komende dagen binnen te krijgen.
In eerste instantie wist ik niets van fpv maar op youtube ontdekte ik dat het er was en dat zag er zeer mooi uit. Het lijkt zo net of je er zelf in zit met als voordeel dat je zelf ongedeerd blijft als je crasht.
Nou heb ik nog geen fpv besteld omdat ik eerst wil leren vliegen. Ik weet niet hoelang dat gaat duren maar dat komt nog wel.
Over het algemeen is het nog allemaal wat budget spul maar dat kan ik mocht ik het ooit leren, altijd nog upgrade.
Racen is uiteindelijk wel mijn doel maar daar durf ik nu nog niet aan te beginnen.

Welkom!

Vliegen met fpv is helemaal anders dan zonder. Als je uiteindelijk fpv wil gaan doen kan je beter gelijk de spullen al bestellen want na een keer of 4 vliegen kan je al overschakelen naar fpv.

Ok dan zal ik ondertussen eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Mijn budget is niet meer zo groot aangezien ik nog alles moest aanschaffen.
Ik heb nog even tijd aangezien een aantal spullen wat langer er over doen met verzenden.

Tevens even uitzoeken hoe het met de regels zit. Ik wou naast mijn woning wat oefenen voor ik naar het park hier in de buurt zou gaan maar ik denk dat bet park straks de bossen bij mij in de buurt word. Daar heb je ook mooie open plekken en zelfs wat kleine heuveltjes.