Hallo allemaal

Hallo Allemaal,

Ik ben Rachel aka Miss Stabby of rvdm88. ;D

Na wat geklooi met de Cheerson CX-10, CX-10A, Eachine H8 en een derdehans Phantom V1 heb ik besloten om zelf een mini racing quad op basis van het Hovership Zuul Superbeast frame in elkaar te schroeven.
Momenteel wacht ik nog op een paar onderdelen waarna het knutsel, tune en vliegwerk kan beginnen :wink:
Dus dacht ik, laat ik me maar hier aanmelden, altijd handig/gezellig.

Los van Quadcopters ben ik vooral actief op het gebied van pc’s bouwen, game development en CGI.
https://www.youtube.com/user/rvdm88 is mijn youtube kanaal waar wat van m’n werk te zien is, echter nog geen quadcopter videos (publiekelijk althans).

Welkom op het forum

ik bouwde zeg 15 jaar geleden al mijn eerste desktop voor gamming :slight_smile:
Total Anihilation was mijn spel :slight_smile:
pentium 166 mmx met een monster 3d card Lol 32 mb :slight_smile:

wat een quad nu kan kon mijn computer toen of een telefoon .
dit bouwen lijkt er een beetje op
ik vind het echt te gek
:slight_smile:
het samen stellen het uitzoeken bestellen
en maar hopen dat dat allemaal goed gaat
en dan de triompf als het lukt :slight_smile:

Welkom in dit gezellige clubje van fpv racers!

Welkom! Nu verwachten we natuurlijk wel hoge kwaliteit quadcopter edits met toegevoegde CGI ;D

Welkom!

welkom!

Awesome, dat spel heb ik ook enorm veel gespeeld, vooral potjes kijken wie 't eerste de big bertha of intimidator atillery cannons wist op te bouwen xD xD

Als ik eenmaal alles aan de praat heb dan zal ik wel n paar leuke filmpjes maken :wink:

speelde dat spel 12 uur per dag :slight_smile:
over een 14.400 modem eerst
1000 gulden telefoon rekening elke 3 maanden :slight_smile:

dat robotje was mooi gevonden
dat gaf je echt het gevoel ik word aan gevallen
speelde het op een server genaamd TEN
zeker 5000 spelletjes gespeeld
tegen amerikanen potjes van 8 uur lang geen uitzondering :slight_smile:
van de ene op de andere dag had ik er genoeg van
en nooit meer gegamed :slight_smile:
Overdosis denk ik ?

probeer het eens een keer zou 'k zegge, inmiddels is er nu “planetary Anihilation” dat is basically TA maar dan op verschillende ballen (planeten) in een zonnestelsel.
Superwapens daar zijn kleine manen voorzien van thrusters en daarmee die manen in projectielen veranderen, of een soort oude deathstar planeet tot leven brengen en die een laser laten schieten :wink:

Anyways over die graphics gesproken, terwijl ik (on)geduldig wacht op mn onderdelen ben ik maar alvast begonnen met het virtuele bouwen van mn quadcopter :wink:

:slight_smile:
kon ik dan maar :slight_smile:
ziet er mooi uit
ben nu mijn tweede Blackhout aan het maken :slight_smile:
post later wel fotos