Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Ik ben Peter, alias Vaati. Ik heb besloten om me te registreren op dit forum aangezien ik sinds vorige week een mini drone bezit (gekocht bij de aldi) en dit zeer veel interesse bij mij omhoog haalde. Ik wil namelijk graag zelf een drone gaan bouwen, eentje die iets beter en makkelijker vliegt dan mijn “aldi drone”. Met wat googlen vond ik dit forum en na wat kijken van een afstandje toch maar geregistreerd

Wat drones betreft ben ik nog echt een noob. Ik heb die drone bij de aldi gekocht om te kijken of het daadwerkelijk wat voor mij was en daarmee ook te leren hoe een drone werkt en moet besturen. Dat laatste is wel redelijk gelukt. Nu is het voor mij tijd voor een uitdaging -> zelf 1 bouwen. Ik ben druk bezig met informatie verzamelen, maar ik hoop dat als ik vragen heb, hier altijd terecht kan.

Dit was het wel voor nu, zijn er nog vragen, dan hoor ik het graag!
Groetjes, Peter

Welkom peter,

Ik ben ook nieuw hier en ben zeer welkom ontvangen, ik hoop dat jij hier ook veel bijleert.
Zet je jezelf mischien even op de kaart, ben benieuwd of jij wat meer in mijn buurt komt :wink:

Helaas zit ik niet echt in de buurt. Ik woon in utrecht. Heb me zojuist op de kaart gezet.

hehe, jammer. Ik zit echt te hopen op wat meer mensen uit mijn buurt.
Toch welkom :thumbup:

Welkom op het forum!

Welkom! :slight_smile:

Welkom!

Welkom op het forum !!

Welkom ! op dit (multirotorcopter) forum, je zult al veel leuke dingen hier vinden !