Ik stel me ook even voor, wel zo netjes. Ik ben Ralph, 25, software engineer uit Groningen. Ik heb recentelijk mijn DJI F450 uitgerust met een ImmersionRC set en een fatshark attitude gekocht. Het was niet mijn intentie om echt te gaan racen en acrobatisch te gaan vliegen. Meer om leuke dingen te filmen met de gopro er onder. Maar na een paar vluchten merk ik dat het laag vliegen tussen bomen en paaltjes door super verslavend werkt. Vandaar alsnog mijn aanmelding hier. Daarnaast vind ik veel van de filmpjes die gepost worden su-per-vet! Ik vrees voor mijn portomonee dat er op een gegeven moment ook een echte fpv-racer quad bij moet komen…
Ik hoop hier meer kennis op te doen over de techniek, misschien wat advies vragen over mijn gear als dat nodig is en filmpjes plaatsen als ik ze goed genoeg vind.
Hier direct maar een kleine impressie van mijn eerste serieuze vlucht, waarvan ik net snel een edit in elkaar geknoopt heb.
Het beeld wiebelt nog een beetje, gezien de demp-rubbertjes die ik heb wat te zwak zijn voor mijn zware gopro+mount. Stuggere dempertjes liggen ondertussen al klaar om te proberen.