Groningen+1

Hallo Allemaal,

Ik ben Tom, Ik kom uit Groningen(stad) Heb een Vortex en ben flink aan het oefenen om het FPV racen onder de knie te krijgen :lol:
Leuk en handig dit forum om wat meer inzicht te krijgen in het racen, en wat piloten te ontmoeten :thumbup:

Welkom op het forum, Tom! Beginnen met een vortex is geen half werk, netjes. Ralph, jrrr en ik zijn actieve Groningers op dit forum en vliegen regelmatig samen. Je bent van harte welkom om eens langs te komen.

Leuk Bospi01! Ik vlieg geregeld in stadspark met Chris die ook een Vortex heeft.
Zag ook een filmpje van iemand die ook wel in stadspark vliegt, waar vliegen jullie zoal?

Cool :slight_smile: Wij vliegen daar ook wel inderdaad (hier). Grasveldje bij de hoornseplas is ook heel vet (zie hier) en laatst een vlucht op het balloerveld gedaan (half uurtje rijden, zie hier). jrrr heeft een vaste oefenplek in het oosterpark volgens mij, maar zelf nog nooit daar gevlogen

Hoeveel Groningers hebben we hier nou inmiddels? :clap:

Welkom!

Thanks guys, erg leuk!
Mooie plekjes toffe filmpjes, kan niet wachten om jullie skills een keer te komen bekijken :thumbup:

hallo iedereen,

even in het kort, mijn naam is peter en woon in groningen.
ik vlieg nu aan paar maand FPV met de vortex en kom nu ineens jullie allemaal tegen hier op het forum.
zelf vlieg ik best vaak in stadspark.

en het lijkt me leuk om een keer met anderen te vliegen.
hebben jullie ook een meeting plek ofzoiets?

groeten peter

Zit dat in het DNA van een Groninger ??

:slight_smile:

Hahaha, dat begint er wel op te lijken ;D

Tof [member=436]Peters FPV[/member], kom ook maar een keer mee vliegen! We hebben geen meeting plek maar vliegen dus ook wel eens in het stadspark. We nodigen jullie wel uit als we weer gaan vliegen. Andersom mag ook natuurlijk! :slight_smile:

[member=272]pufpuf[/member] Ik denk het, we zitten sowieso al hoog :slight_smile:

dat gaf me wel een idee
al die groepjes her en der
dan kun je een soort van kampioenschap maken
Nederlandse champions league :slight_smile:

Zoiets wil ik inderdaad vanuit het forum een beetje gaan opzetten.

Ja top man, ik hoor t wel en anders jullie wel van mij :thumbup:

:’( en mijn zoon en ik zijn de enigste in Antwerpen op het forum…

Ik dacht ook dat ik de enige in groningen was ;D. Maar dat had ik eem erg fout, haha
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn bij jullie in de buurt die ook fpv vliegen/racen.

Dan moet je even reclame maken .
vlieg zondag even over de Vogeltjes markt :slight_smile:

[member=242]Apex67[/member] zal ik eens een facebook campagne speciaal richten op de vlaamse markt? :lol:

Vind ze niet… waarschijnlijk allemaal schrik van jullie Nederlanders… terwijl jullie zo’n aardig volkje zijn… :’(

Haha, ja aardig zijn we zeker :silent: wel jammer dat ze hun koppie nog niet laten zien.
Maar je hebt in ieder geval je zoon om mee rond te racen/vliegen :thumbup:

Blijken toch flink wat Groningers te zijn. En het word dus steeds gezelliger, Welkom Peters FPV.
Ik heb gister op :yt: de race filmpjes van Ralph en van Pieter gezien. Potverdriejandubbeltjes wat een vette filmpjes! :clap: