Hoi Hoi,
Mijn naam is Ronny Venrooy, 35 en woonachtig in Vught.
Na een Quadcoptertje (3 weken terug) gekocht te hebben bij het kruidvat voor mijn dochter van 5, moest papa het
natuurlijk als eerst uitproberen met als gevolg dat de accu leeg was voordat mijn dochter de remote in handen kon krijgen
Behoorlijk snel kocht ik er een voor mezelf (Hubsan h107D zoiets…) omdat ik meer een type ben om lekker te racen ipv luchtfoto’s te maken etc. Deze viel een beetje tegen qua accuduur, afstand en 4 AA bat’s die al 50% leeg waren na 3 keer te hebben gevlogen.
Aangezien ik geen verstand heb van alles op het gebied van RC, besloot ik een fatsoenlijke ARF te kopen.
Mijn vrouw zag de bui alweer hangen, want als Ronny iets koopt… moet het natuurlijk weer goed spul zijn ;D
Nu zit ik met een TBS vendetta + dx6i en FS HD V2… erg leuk allemaal … maar instellen ho maar.
Dus ik denk, ik ga mezelf aanmelden bij een forum om informatie te vergaren van ervaren mensen op het gebied van Coptertjes…
En ik weet niet of het wel geplaatst is, maar mijn eerste vraag is gelijk het volgende:
Bij het instellen van de vendetta vraagt hij in de laatste stap een flight modus knop in te stellen die 3 standen heeft.
Enkel heeft mijn DX6i maar 2 standen, met als gevolg dat hij het instellen niet kan voltooien, en ik met ACRO (standaard) mode vast zit… :’( Is hier een oplossing voor ?
Groeten uit Den Bosch