Groeten uit Amersfoort/Antalya

Hallo Iedereen, Ik ben Davey. 22 jaar en kom uit Amersfoort.
Vanwege mijn werk als piloot ben ik de grootste periode van het jaar in Turkije.
Vandaar kwam ik met het idee de RC hobby weer op te pakken na 10 jaar, ik vloog toendertijd alleen fixed wing.
Na wat filmpjes op internet gezien te hebben besloten om een Mini quad te gaan bouwen, zeker vanwege het compacte formaat
waardoor ze makkelijk mee te nemen zijn als je even ergens wilt gaan vliegen.

Momenteel heb ik een vrij ‘basic’ setup bestaande uit:

ZMR250 carbon frame
Dys1806 motoren
Emax 12A ESC’S
NANO-Tech 1300mah accu’s
Naze32 flight controller
flysky fs-i6 zender.

Vorige week begonnen met vliegen en sindsdien verslaafd. Ik probeer elke dag te vliegen om zo mn skills een beetje te kunnen verbeteren en binnekort wat FPV gear aan te schaffen om ook FPV te gaan vliegen. Ik heb hier en daar nog een hoop vragen en ben zeer leergierig dus ik zal her en der wel het een en ander vragen over dingen waar ik zelf niet uitkom :slight_smile:

Welkom!
Neem je je quad ook mee naar Turkije?

dankje :slight_smile:
Jazeker, props eraf en ik doe hem zo in de handbagage, Wel opletten dat je de LiPo’s ook in je handbagage doet en niet in je koffer. ben wel van plan een aantal extra lipo’s aan te schaffen zodat ik die niet continu mee hoef te nemen.

Kijk, alle gezellige mensen komen uit Amersfoort en omgeving ;). Hier Hoevelaken… Vlieg regelmatig met een groepje in Amersfoort en omstreken.
Dus mocht je een keer in NL zijn, geef een gil en we spreken eens wat af ;D :thumbup:

Welkom[emoji106]