Goggles voor Eachine 250

Weer een beginner in het FPV vliegen die is begonnen met de ondertussen welbekende Eachine 250. Ondertussen begin ik steeds beter te vliegen met m’n quad en het FVP vliegen begint te kriebelen. Nu zit er standaard een camera + transmitter op de camera, maar is het me niet duidelijk of dit direct werkt met alle bekende systemen als b.v. een Fatshark.

Stel ik koop me b.v. de Fatshark Dominator V3 met de Fat Shark 1G3 1.3GHz Receiver Module for Dominator Headset. Kan ik dan vooruit of ga ik het signaal van de Eachine niet vinden? Of een goedkopere oplossing, de Fat Shark Teleporter V4?

Hoor het graag! En ook als de bijpassende reciever niet goed is :slight_smile:

Nou nee, je Em 250 heeft een 5,8 Ghz videozender en jij wil een module kopen met 1,3 Ghz ontvanger…dat gaat dus niet werken.

Je moet dus een bril hebben met een 5.8 ghz ontvanger. De dominator met deze dus :

Dank voor de uitleg! Nu zie ik wel dat de 2e optie die ik gaf, de Fat Shark Teleporter V4, wel een 5.8GHZ receiver heeft! :slight_smile:

Als je budget het toelaat voor een dominator v2/3 of attitude V3 gaan. De goedkopere brillen hebben een lagere resolutie en een stuk slechtere lenzen.