Goedemiddag! Zal me even voorstelen

Hallo allemaal,

Korte omschrijving over mezelf:
Roy Keetels
Woon in Schijndel
26 jaar oud

Hier mijn verhaal:

Ik ben compleet nieuw in het FPV racen, maar wel meteen met beide benen erin gesprongen.
Een goede vriend van me heeft me een beetje aangestoken in het hele FPV verhaal.

Zelf ben ik redelijk goed met het solderen / programmeren etc etc, aangezien ik mijn eigen computerwinkel heb in Schijndel. (www.it-ok.nl) Hier maak ik op dagelijkse basis smartphones, tablets, laptops, computers en alles wat daarbij hoort.

Was een keer mee gaan kijken naar zijn drone en was meteen verkocht.
Heb op internet een beetje rondgekeken naar verschillende onderdelen en kwam zo ook bij de lijst van Wouter Kort terecht.
https://www.walterkort.nl/drone-racing-boodschappenlijst-v3-epiquad-dys-se2205/

Na enkele dagen rond zoeken kon ik het niet meer laten en heb meteen alles besteld, dit was mijn lijst:

• Eachine EV800 (begin met een goedkopere, de fatshark komt later wel, als ik wat beter ben :))
  • Eachine CCD 700tvl 148 Degree Camera Lens w/ 5.8G 200mW FPV Transmitter
  • Upgraded FlySky FS-TH9X 2.4G 9CH Transmitter With FS-R9B RM002 Mode 2 (taranis bestel ik volgende week, wil toch een betere hebben uiteindelijk)
  • GEPRC FPV GEP210 210MM Carbon Fiber Frame Kit Mini Quadcopter with PDB QAV250 (werd niet aangeraden voor beginners, achja :P)
    -One Pair DYS SE2205 2300KV 3-5S Racing Edition Brushless Motor for 180 210 220 FPV Racer
  • New DYS XM30A mini ESC Electronic Speed Controller For High KV Power
  • Giant Power Dinogy 1300mAh 14.8V 4S 65C LiPo Battery For RC Airplane Multicopters (+ 1500mah om te testen)
  • FrSky D4R-II 2.4G 4CH ACCST Telemetry Receiver Naked
  • FrSky DJT-JR 2.4GHz Transmitter Telemetry Module
  • Upgrade NAZE32 F3 Flight Controller Acro 6 DOF/Deluxe 10 DOF for Multirotor Racing

Zo kom ik een heel eind.