Goede racing drone om te beginnen

Hallo,

Ik ben op zoek naar mijn eerste racing drone. Ik heb al redelijk veel gevlogen met drones dus ik ben geen beginner meer. Ik zoek een goede, vinnige drone met een goede range ( min 200m ) die ready to fly is. Min batterij tijd 8m. Max prijs is 300 eu

Geef me tips :wink:

alvast bedankt

Race drone en 8 min vliegtijd gaat niet samen, 3.30 min is realistischer.

Moeten er ook nog regenbogen uitkomen? Je zal toch echt moeten kiezen tussen een echte racedrone of iets wat lang kan vliegen. Als je voor een echte racedrone gaat is het kiezen tussen de TBS Vendetta of de Vortex pro. Reken op iets meer dan 300 euro plus een transmitter en videobril. Ready To Fly is ook nog eens prijziger dan zelfbouw.

Dit is gewoon geen goedkope hobby dus reken op ongeveer 1000 euro om er in te stappen en met een redelijke setup te vliegen. Goedkoper beginnen kan, maar dan koop je later alsnog de betere transmitter, motors, videobril, etc en ben je nog veel duurder uit dan in een keer een goede start te maken.

Wat jaime zegt: een race drone kan gewoon niet lang vliegen. Die is er voor bedoelt om snel te gaan en die amps uit je lipos te zuigen ! Ik had eerst een goedkope diy bril van banggood maar ben nu al overgestapt op een dom v3. Het is een dure hobby. Voor 300 euro zal je met een rtf pakket niet redden. Je moet namelijk ook nog een FPV bril en een zender hebben. Ook zul je wel eens crashen dus props moeten ook aanwezig zijn! Ik zou aanraden om op YouTube te kijken naar verschillende builds. Meestal staan daar wel goedkope builds tussen maar pas wel op met kwaliteit. De eachine racer is ook een rtf racer voor maar 100 euro, maar je breekt zomaar een armpje ! Denk er dus goed overna en sneup eens door de forums heen.

Met vriendelijke groet,
Dennis.

~ YouTube =DroneD ~