Goede ervaring > RC Hobby Parts

Omdat de heatshrink in de Rotor Riot Alien RR5 kit gewoon veels te groot en dik is, (voor de KISS24A RE ESC’s)
was ik nog op zoek naar juiste maat (en transparant) heat shrink, ben dus bij RC Hobby Parts terecht gekomen,
Die heeft een mooi sortering, per item geven ze de ronde en platte maten op had toen dus 14mm rond/22mm plat en 16mm rond/ 25mm plat besteld, vandaag ontvangen, en bekeken, en 25mm plat is de perfecte maat, Zeer tevreden ! makkelijk en snel iets gevonden en gekregen, een aanrader !
www.rchobbyparts.nl
(locatie Nijverdal)

Ik koop dat spul op alie in rollen van 5 of 10 meter, ben je een paar euro kwijt. zoek op PVC heatshrink 17mm 23mm etc. (heb er een la vol van) kan er slecht tegen als een project hangt op zoiets kleins… Moet je weer aan het klungelen. Gewoon ineens voor 20e aan krimpkous investeren en je hoeft nagenoeg nooit weer online te zoeken. En om keuzestress te voorkomen, pvc in transparant en de gewone alleen in zwart. (en propellers altijd in het groen, scheelt ook weer nadenken :))

Welke webshop ?

ik heb toevallig vandaag ook een bestelling binnen gekregen van RC hobby parts.
Op aanraden van R2GO heb ik er ook krimpkous besteld nadat ik verkeerde had besteld bij flyduino.
Gisteren verzonden en vandaag op de mat keurig verpakt.

:thumbup:

[member=431]EricJan[/member] via alieexpress, ik had een aanbieder voor 22ct/m incl verzenden, maar nu is de voordeligste voor 17mm pvc a 5 meter iets van 1,55 incl verzenden… echt geen geld dus. 17mm is de maat voor littlebee 20A regelaars.

Ik wou ’ t gewoon snel hebben :slight_smile: en dan zoek je dus alleen in Nederland, en heb je bijna altijd goede service.