gezocht: naze32 rev5

Hoi, ik heb net mijn naze32 gesloopt door een vrij domme actie. :’(
Heeft iemand er toevallig 1 liggen? Had gehoopt van het weekend te kunnen vliegen maar met de snelheden uit China zal da er niet inzitten. En ik kan ze op de Nederlandse plekken zo snel niet vinden.

http://www.ftec-shop.nl/shop/FMPro?-db=Ftec%20Producten.fp3&-format=HWkiosk.htm&-SortField=code&-lay=CGI&HoofdCategorie=Hobby&Subcat1=Multicopter%20besturing&-max=50&-find

Of anders ff bij “webshops” kijken op de voorpagina. Staan ook webshops in binnen Europa. Weet alleen niet of je voor weekend alles binnen hebt dan. Zal er net om spannen denk ik.

Heb er inmiddels 1 besteld. Thanks iig.

Check ook dat je bij [member=210]LiquiDAciD[/member] van Quadcoptersenzo.nl soms nog de rev5 kunt bestellen én laten repareren! Afhankelijk van wat je hebt gesloopt is het soms wel de moeite waard om even per post op te sturen :slight_smile:

Ik heb er nog 1 over

Thanks [member=814]KevinG[/member] maar inmiddels heb ik er 1 besteld.
Repareren zou kunnen maar is het denk ik niet waard. De miniusb is compleet van het bordje afgerukt met solderpads en al.
Daarnaast was het ook een fake naze van alie express (zonder dafroflight logo) met de nodige bugs (buzzer pins die niets doen na omhalen buzzer switch in cleanflight en voor booten altijd de boot pads moeten solderen etc).
Thanks voor het meedenken iig.

Die namaakdingen zijn inderdaad de moeite niet. Zeker niet als je er in stabilized modussen mee wilt vliegen ;).

Eventueel heb ik nog enkele rev5’s liggen trouwens. En heb altijd interesse in defecte Naze32’s maar dan wel de originele.

Hoi LiquiDAciD, ik heb nog een kapotte naze32 original het is een presoldered afroflight acro maar ik heb het liefst nog voor het weekend een nieuwe naze32 als jij er nog een hebt zou dat heel fijn zijn.

Kan ik hem overnemen

Nee sorry dat gaat niet

Sent from my ONE E1003 using Tapatalk