gezocht lagers voor cobra 2204/28

Weet iemand waar ik lagers van de cobra2300kv kan bestellen (het liefst in NL ) zodat ik weer snel in de lucht ben?

:oops:

Even meten wat er nu inzit (buitendiameter, asdiameter en dikte) en voila:

Die motors kosten 20 euro… ik vraag me wel eens af of het dat reparatie ‘gedoe’ waard is?
Dan is het nog maar de vraag of je probleem opgelost is toch?

Dank je wel freakert en Royce ` je hebt een punt alleen dan komt automatische de volgende vraag zijn ze nog er ergens op voorraad :slight_smile:

Bij Multirotorparts sinds gister weer!

De vraag is dan meestal… hoe lang nog!

Heb er gister ook meteen één als reserve besteld. Je weet maar nooit en ze zijn inderdaad vaak uitverkocht.

Gelijk maar 2 besteld :lol:
want nog een keer wachten daar houden we niet van…

Een brushless motor heeft maar 3 bewegende onderdelen, 2 lagers en de bell die daar in/om draait.

Als de bell niet kapot/krom is, dan kunnen alleen de lagers nog kapot zijn :wink:

Ik had afgelopen week al zo’n gevoel :idea: in Heemstede , een vreemd geluid maar nu liep hij vast (gelukkig niet in de lucht)

Die lagers zien dan ook verschrikkelijk veel af in al dat vuil en zand (en crashes… :oops: )

Bestaan er geen lagers met betere afdichtingen, of gaat dat de zaak onnodig duur maken?

Volgens mij zijn stofdichte lagers veel gebruikt in de modelbouw en kwa kosten geloof ik niet dat dit enorme verschillen zal geven. maar tegen doelpalen aan vliegen daar zijn ze nu ook niet direct op gebouwd…

Ik krijg deze lagers er niet uit

Buitenkant verhitten misschien?

Met een beetje geweld is het wel gelukt, maar ze waren toch al stuk :S