Gezocht: Dquad Reflex/Inimini H HD Cam mount (xiaomi yi/go pro)

Hangt er vanaf of hij überhaupt goed geprint wordt :slight_smile:

http://www.thingiverse.com/thing:1520855

deze dan :P?

Ziet er prima uit. Die kan zo geprint worden :slight_smile:

Nice, als het goed is heeft die maat van mij een verzoekje naar je gedaan op 3dhubs

Nu is het alleen de vraag nog of hij past, fingers crossed :stuck_out_tongue:

Dit gebeurde dit weekend toen mn xianomiiiniyiii besloot een stukje te vliegen :stuck_out_tongue:

Top :thumbup: Ik ben hem nu aan het printen, vanavond ff op het frame schroeven. Laat wel weten of het past.

Als hij past heb ik wel interesse [emoji4]

Fingers crossed. Het is gedaan aan de hand van de metingen eerder in deze thread

Mooi dat het jullie gelukt is om een aangepast ontwerp te maken?

Beter ook naar even een lens protector op je cam, of in ieder geval van die uitstekende punten zodat het bolle lensje niet uitsteekt. Losse lensjes zijn trouwens prima via China te verkrijgen. Wel even gepiel met scherpstellen. Aanrader is echt even aan te sleutel op een groot scherm met een micro HDMI-kabel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Past perfect, schroefgaten zitten op precies de juiste afstand.
Let niet op de print kwaliteit, het PLA wat ik gebruikt heb is een drama.
Ik ben hem nu thuis in het zwart aan het printen, kijken hoe die eruit komt.
Thanks voor het design [member=1]Björn[/member] [member=223]walterkort[/member] [member=560]Haaizor[/member] :clap:

Nice! Als het goed is komt de mijne vandaag binnen!

Waar heb je hem laten printen?

Bij @Bjorn : https://www.3dhubs.com/haarlem/hubs/rsh/3dprint

Kunnen jullie updaten of de constructie de crashes overleven?
Heb eenzelfde soort op mijn Flip 260 gehad en daar braken de oogjes waar de schroeven komen bij de minste crash met koprol af…
Bevestig deze nu met met hele dunne tyraps zodat deze hopelijk sneller breken als de mount zelf…

De 3d prints kosten bijna niks, als je er meerdere tegelijk laat printen betaal je 1 keer de opzet kosten en dan volgens mij minder dan 50 cent per print.

edit: Volgende week wat mooie dagen qua weer, zal daarna laten weten hoe stevig de mount is.

Mooi mountje.
Zeker niet voor de ZMR 250?

Voor de zmr zijn er meerdere ontwerpen beschikbaar :slight_smile:

Ik heb een paar flinke klappers gemaakt met het nieuwe steuntje, helemaal geen schade nog!

Heb er nu 1 kapot,maar dat was wel met een head on crash tegen een boom die ik niet kon zien door de zon.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Goed bezig [member=447]Brick[/member] :stuck_out_tongue: Kun je vertellen waar-ie kapot is gegaan? Was alleen je mount kapot of heel je frame aan gruzels?
Wellicht kunnen we het mountje op bepaalde punten verstevigen :slight_smile:

Ben nu niet thuis, maar het hele bovengedeelte was eraf gescheurd. Geen doorgescheurde schroefgaten.

Zou wel een foto en misschien een korte video van de crash uploaden als ik thuis ben.

En alleen het frame was kapot na de crash.